.:Catalonia Special Forces:.
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

.:Catalonia Special Forces:.

Algun dia la Senyera brillarà al cel de l'S4 League
 
ÍndexPortalÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Dibuixos!!

Ir abajo 
+13
Tijetsay
Shoyuta
darkinvader
RedLeos
Artyros
Orpheust
Diclonium
DvD_MoRa
Darkaiden
CrystalFlame
LoveDream
BloodyAugust
Gisso
17 participantes
Anar a pàgina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Següent
AutorMissatge
Gisso
Admin
Admin
Gisso


Nombre de missatges : 261
Fecha de inscripción : 02/09/2009
Edad : 30

Dibuixos!! Empty
MissatgeAssumpte: Dibuixos!!   Dibuixos!! I_icon_minitimeDc Des 09, 2009 12:28 am

Bones!

Tinc un dibuixos fets que crec que s'haurin de compartir, i per aixo he fet aquest tema. Aqui podeu penjar dibuixos que hagueu fet i ensenyar-los! ^^

Aqui van alguns dels meus!

Spoiler:

Ja se que dibuixo "malament" en certs sentits, pero que voleu?! A classe de Catala/Francès/Anglès/Ciutadania no hi ha el ambient necessari... xD

Spoiler:

Fins aqui els meus d'avui... xD Espero que en penjeu algun!

Arew!! ^^
Tornar a dalt Ir abajo
https://s4-csf.forocatalan.com
BloodyAugust
Staff
Staff
BloodyAugust


Nombre de missatges : 213
Fecha de inscripción : 10/09/2009
Edad : 33
Ubicació : Tàrraco (còmics xD)

Dibuixos!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Dibuixos!!   Dibuixos!! I_icon_minitimeDc Des 09, 2009 1:14 am

Jo vaig fer aquest a classe d'economia xDDD

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Es la Hikaru d'Angelic Layer I love you
Tornar a dalt Ir abajo
Gisso
Admin
Admin
Gisso


Nombre de missatges : 261
Fecha de inscripción : 02/09/2009
Edad : 30

Dibuixos!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Dibuixos!!   Dibuixos!! I_icon_minitimeDc Des 09, 2009 2:22 am

Uoooh! Si que dibuixes be! ^^ Jo en camnvi nomes se fer primers plans... =_=''
Tornar a dalt Ir abajo
https://s4-csf.forocatalan.com
LoveDream
Rookie
Rookie
LoveDream


Nombre de missatges : 46
Fecha de inscripción : 25/11/2009
Edad : 28
Ubicació : PaLMa De MaLLoRCa!

Dibuixos!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Dibuixos!!   Dibuixos!! I_icon_minitimeDc Des 09, 2009 4:21 pm

xD! kins tios! jo no tinc cap dibuix per aki axi k no n puc posar xD pro iwalment dibux suuper malement n serio T.T no puc arribar al nivell ds dibuixos dn gisso O.O i mira k son feisims!....s coñaa!! xD tots 2 dibuxau super be! Wink millor k jo segurisim xD
Tornar a dalt Ir abajo
CrystalFlame
Pro
Pro
CrystalFlame


Nombre de missatges : 210
Fecha de inscripción : 06/09/2009
Edad : 31
Ubicació : Bar~Cel~Ona jiji

Dibuixos!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Dibuixos!!   Dibuixos!! I_icon_minitimeDc Des 09, 2009 5:20 pm

No sabía que us agradava dibuixar, aww *-* ni que tampoc escrivieu histories!!! =D (mirant al gisso xd) No tindreu deviant, per casualitat?? *-* dibuixeu molt bé!! >< JAJAJ EL segond el gisso amb l'estil d's4 xD!

aki deixo els tres ultims que he intentat currar-me més, encara que mai arrivaré a laperfecció T_T xD pero espero que us agradin =)

Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:

els dos primers es d'una history que estic escrvint i l'ultima per un aniversari XD potser algu de vosaltres els ha vist pel facebooke i això =P!! ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Gisso
Admin
Admin
Gisso


Nombre de missatges : 261
Fecha de inscripción : 02/09/2009
Edad : 30

Dibuixos!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Dibuixos!!   Dibuixos!! I_icon_minitimeDc Des 09, 2009 5:39 pm

Uooh! No estan gens mal! ^^ Pero em sembla que ja se el que els hi passa, et fallen els colls i els caps... Ademes, estan fets tots amb linies molt rectes, no?

I si, m'agrada escriurer histories... Al menys imaginar-les! ^^ No podria plasmar en un foli tot el que em passa pel cap ni de casualitat... xD

Una cosa Bloody, el vas fer mirant, o sense mirar el dibuix? ¬¬


LoveDream escrigué:
xD! kins tios! jo no tinc cap dibuix per aki axi k no n puc posar xD pro iwalment dibux suuper malement n serio T.T no puc arribar al nivell ds dibuixos dn gisso O.O i mira k son feisims!....s coñaa!! xD tots 2 dibuxau super be! Wink millor k jo segurisim xD

Segura que no en tens cap? Ni que creguis que sta mal fet, qüestio es penjar-los, et podem dir que li falla tambe! ^^

PD: he conegut a tun germa al S4! xD


Avui en va un altre:
Spoiler:

Voldria dedicar-me a dibuixar Manga, pero, nose... Ademés, el meu sempre ha estat la medicina, per ajudar a la gent. ^^ Si es que en el fons no sóc un tross de pa... U.U'' xD
Tornar a dalt Ir abajo
https://s4-csf.forocatalan.com
LoveDream
Rookie
Rookie
LoveDream


Nombre de missatges : 46
Fecha de inscripción : 25/11/2009
Edad : 28
Ubicació : PaLMa De MaLLoRCa!

Dibuixos!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Dibuixos!!   Dibuixos!! I_icon_minitimeDc Des 09, 2009 5:56 pm

aaaai! k wais ls dibuixos!^^ engaaa algun dia posare algun dibuix meu pro dels currats!=PxD

Gisso,k s axo dk as conegut s meu germa al s4?O.O no sera broma,no?
Tornar a dalt Ir abajo
CrystalFlame
Pro
Pro
CrystalFlame


Nombre de missatges : 210
Fecha de inscripción : 06/09/2009
Edad : 31
Ubicació : Bar~Cel~Ona jiji

Dibuixos!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Dibuixos!!   Dibuixos!! I_icon_minitimeDc Des 09, 2009 5:58 pm

sii, sopbretot lo dels colls si m'ho havien dit, i tmb tinc problemes amb les cames xD! m'anadono sempre quan els miro de lluny, ains u.u ara m'han entrat ganes de dibuixar xD pero no, he d'estudiar economy! ><

woo, em mola molt el dibuix =O!!!! i el nom del prota es molt xulo tmb!! XD a mi tmb m'havien dit de dibuixant o escritora, pero sempre he tingut clar que per viure només d'això em sembla que... no xD en tot cas sempre estaré a la guay de concursos o aquestes coses a part en plan "hobbie", mai se sap XD!

que mono gissooo! :3 XDD
Tornar a dalt Ir abajo
Darkaiden
S3
S3
Darkaiden


Nombre de missatges : 383
Fecha de inscripción : 08/09/2009
Edad : 32
Ubicació : Reus/Tarragona

Dibuixos!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Dibuixos!!   Dibuixos!! I_icon_minitimeDc Des 09, 2009 6:00 pm

ostres tots aki penjan dibuixus i jo ¬3¬... no s k dibuixi fatal es k tampoc tin tems xDDD es allo k diuen k no em suicidu pk no tin tems xDDD

k b dibuixeu ^^ aurieu d fe un peazo manga xDD
Tornar a dalt Ir abajo
Gisso
Admin
Admin
Gisso


Nombre de missatges : 261
Fecha de inscripción : 02/09/2009
Edad : 30

Dibuixos!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Dibuixos!!   Dibuixos!! I_icon_minitimeDc Des 09, 2009 6:32 pm

CrystalFlame escrigué:
a mi tmb m'havien dit de dibuixant o escritora, pero sempre he tingut clar que per viure només d'això em sembla que...

Jo seria mes bon escriptor que dibuixant, ja m'ho diuen. No se, voleu dir que no m'esteu fent la pilota perque soc el lider del clan? xD Pero necessito estar inspirat per a escriurer be, si no no queda be. I puc arribar a fer textos preciosos si estic inspirat... ^^


LoveDream escrigué:
aaaai! k wais ls dibuixos!^^ engaaa algun dia posare algun dibuix meu pro dels currats!=PxD

Gisso,k s axo dk as conegut s meu germa al s4?O.O no sera broma,no?

Guay! Curra't-el!

No, no es broma, m'ho ha dit ell que era el teu germà... xD


Darkprimal escrigué:
ostres tots aki penjan dibuixus i jo ¬3¬... no s k dibuixi fatal es k tampoc tin tems xDDD es allo k diuen k no em suicidu pk no tin tems xDDD

k b dibuixeu ^^ aurieu d fe un peazo manga xDD

El profe de catala ens ha manat de fer un llibre, i jo, a mes de llibre, fare un comic, sobre una historia que vaig escriurer... ^^ Quan l'acabi el penjo!
Tornar a dalt Ir abajo
https://s4-csf.forocatalan.com
Darkaiden
S3
S3
Darkaiden


Nombre de missatges : 383
Fecha de inscripción : 08/09/2009
Edad : 32
Ubicació : Reus/Tarragona

Dibuixos!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Dibuixos!!   Dibuixos!! I_icon_minitimeDc Des 09, 2009 6:42 pm

Va mu eu encomanat ^^ si em dona tems aketa nit en poenjare un ^^ a veure k us sembla ^^
Tornar a dalt Ir abajo
CrystalFlame
Pro
Pro
CrystalFlame


Nombre de missatges : 210
Fecha de inscripción : 06/09/2009
Edad : 31
Ubicació : Bar~Cel~Ona jiji

Dibuixos!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Dibuixos!!   Dibuixos!! I_icon_minitimeDc Des 09, 2009 7:11 pm

awww!!! quines ganes tinc de que el penjis!! >< =) no, no faig la pilota *o* jajajajajaja doncs jo vull veure algun dia el que escrius, gisso!!! *-* jajaja que guay, jo tmb vull que em manin de fer un llibre, encara que ja ho faig pel meu compte xDD jiji doncs això!! a veure si algun dia ens poses l'argument per aki *-* wii XD!
Tornar a dalt Ir abajo
LoveDream
Rookie
Rookie
LoveDream


Nombre de missatges : 46
Fecha de inscripción : 25/11/2009
Edad : 28
Ubicació : PaLMa De MaLLoRCa!

Dibuixos!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Dibuixos!!   Dibuixos!! I_icon_minitimeDc Des 09, 2009 7:17 pm

CrystalFlame escrigué:
awww!!! quines ganes tinc de que el penjis!! >< =) no, no faig la pilota *o* jajajajajaja doncs jo vull veure algun dia el que escrius, gisso!!! *-* jajaja que guay, jo tmb vull que em manin de fer un llibre, encara que ja ho faig pel meu compte xDD jiji doncs això!! a veure si algun dia ens poses l'argument per aki *-* wii XD!

Totalment dacord amb la crystaal =P xD
Tornar a dalt Ir abajo
Gisso
Admin
Admin
Gisso


Nombre de missatges : 261
Fecha de inscripción : 02/09/2009
Edad : 30

Dibuixos!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Dibuixos!!   Dibuixos!! I_icon_minitimeDc Des 09, 2009 7:50 pm

Aqui teniu la historia: Historia Gisso

Es una historia, trista. Un dia em vaig cansar de fer histories cutres per aprovar la assignatura, així que vaig decidir canviar. El titul es cutre, pero es que no se'm acudia cap altra cosa... xD

Segurament que quan ho llegeixi el Bloody hi haura una frase que li sonara molt... ^^


Editat per darrera vegada per Gisso el Dc Des 09, 2009 7:58 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
https://s4-csf.forocatalan.com
BloodyAugust
Staff
Staff
BloodyAugust


Nombre de missatges : 213
Fecha de inscripción : 10/09/2009
Edad : 33
Ubicació : Tàrraco (còmics xD)

Dibuixos!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Dibuixos!!   Dibuixos!! I_icon_minitimeDc Des 09, 2009 7:57 pm

Gisso escrigué:
Una cosa Bloody, el vas fer mirant, o sense mirar el dibuix? ¬¬
Sí claro a classe d'economia em poso a veure Angelic Layer no? xD XD XD

Els de la Crystal ja els vaig veure al Facebook x3

La història ja la llegiré quan tingui temps, que demà tinc varios exàmens >_<
Tornar a dalt Ir abajo
Gisso
Admin
Admin
Gisso


Nombre de missatges : 261
Fecha de inscripción : 02/09/2009
Edad : 30

Dibuixos!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Dibuixos!!   Dibuixos!! I_icon_minitimeDc Des 09, 2009 8:00 pm

Jo ja els he acabat!! afro Juer! Aixo vol dir que tens memoria fotogràfica... Jo no! jocolor I això em fot molt, perque ho he de dibuixar tot imaginant-m'ho, si no, no m'hen surto... xD La unica cosa que se dibuixar de momoria son SOn Goku i Vegeta... xDDD
Tornar a dalt Ir abajo
https://s4-csf.forocatalan.com
BloodyAugust
Staff
Staff
BloodyAugust


Nombre de missatges : 213
Fecha de inscripción : 10/09/2009
Edad : 33
Ubicació : Tàrraco (còmics xD)

Dibuixos!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Dibuixos!!   Dibuixos!! I_icon_minitimeDc Des 09, 2009 8:38 pm

Gisso la història està molt bé, demà em posaré a fer el dibuix de kamina aquell xD perque tinc molts exàmens T_T!
Tornar a dalt Ir abajo
Gisso
Admin
Admin
Gisso


Nombre de missatges : 261
Fecha de inscripción : 02/09/2009
Edad : 30

Dibuixos!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Dibuixos!!   Dibuixos!! I_icon_minitimeDc Des 09, 2009 8:55 pm

Jo casi l'he acabat... Jur, jur, jur, jur.... xD
Tornar a dalt Ir abajo
https://s4-csf.forocatalan.com
CrystalFlame
Pro
Pro
CrystalFlame


Nombre de missatges : 210
Fecha de inscripción : 06/09/2009
Edad : 31
Ubicació : Bar~Cel~Ona jiji

Dibuixos!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Dibuixos!!   Dibuixos!! I_icon_minitimeDc Des 09, 2009 11:06 pm

woo, quins maquines *o* si, a mi em falla una mica la memoria fotografica u.u' pero sempre he pensat que lo original es millor =D!! Si tingues memoria fotografica bona aprovaria molts exams...¬3¬ XD em miraré la teva history, gisso! *o* que cool =D!
Tornar a dalt Ir abajo
Darkaiden
S3
S3
Darkaiden


Nombre de missatges : 383
Fecha de inscripción : 08/09/2009
Edad : 32
Ubicació : Reus/Tarragona

Dibuixos!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Dibuixos!!   Dibuixos!! I_icon_minitimeDc Des 09, 2009 11:50 pm

aki va l meu k e fet aketa tarda. nosta acabat xD
Spoiler:
Embarassed

(millo cliqueu al dibuix x verel millo)^^


Editat per darrera vegada per Darkprimal el Dc Des 09, 2009 11:53 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
BloodyAugust
Staff
Staff
BloodyAugust


Nombre de missatges : 213
Fecha de inscripción : 10/09/2009
Edad : 33
Ubicació : Tàrraco (còmics xD)

Dibuixos!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Dibuixos!!   Dibuixos!! I_icon_minitimeDc Des 09, 2009 11:52 pm

Renoi quina imaginació! Està molt bé dark o,o!
Jo encara estic fent el Kamina que m'està sortint deforme xD
Tornar a dalt Ir abajo
CrystalFlame
Pro
Pro
CrystalFlame


Nombre de missatges : 210
Fecha de inscripción : 06/09/2009
Edad : 31
Ubicació : Bar~Cel~Ona jiji

Dibuixos!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Dibuixos!!   Dibuixos!! I_icon_minitimeDc Des 09, 2009 11:54 pm

no l'habràs fet a la consulta, o la sala d'espera, no? ajajajajaja que guay *o* mola molt!! no, si ara apart de guapos i simpatics, som artistes (H) Cool em fa que aquest clan arrivara lluny, encara que no sigui per la forma classica s4, muajajaja XDD!!
Tornar a dalt Ir abajo
Darkaiden
S3
S3
Darkaiden


Nombre de missatges : 383
Fecha de inscripción : 08/09/2009
Edad : 32
Ubicació : Reus/Tarragona

Dibuixos!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Dibuixos!!   Dibuixos!! I_icon_minitimeDc Des 09, 2009 11:57 pm

o sigui k val la pena continuarlo? xD no le fet al arribar a casa^^
grax d totees maneres xDD
Tornar a dalt Ir abajo
CrystalFlame
Pro
Pro
CrystalFlame


Nombre de missatges : 210
Fecha de inscripción : 06/09/2009
Edad : 31
Ubicació : Bar~Cel~Ona jiji

Dibuixos!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Dibuixos!!   Dibuixos!! I_icon_minitimeDj Des 10, 2009 12:05 am

clar que si que val la pena!! ><
vull veure-lo acabat, eh??? XD!!! ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Gisso
Admin
Admin
Gisso


Nombre de missatges : 261
Fecha de inscripción : 02/09/2009
Edad : 30

Dibuixos!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Dibuixos!!   Dibuixos!! I_icon_minitimeDj Des 10, 2009 12:20 am

Esta molt guay! A veure com queda al sombrejar-lo i tal... Pero m'he fixat que tenim el mateoix problema: no sabem dibuixar del tot béles mans... xD
Tornar a dalt Ir abajo
https://s4-csf.forocatalan.com
Contenido patrocinado





Dibuixos!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Dibuixos!!   Dibuixos!! I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Dibuixos!!
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 7Anar a pàgina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Següent

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
.:Catalonia Special Forces:. :: Altres :: El racó de la Creativitat! (Disseny, Fanarts, AMVs...)-
Canviar a: