.:Catalonia Special Forces:. Algun dia la Senyera brillarà al cel de l'S4 League |
|
| Dibuixos!! | |
|
+13Tijetsay Shoyuta darkinvader RedLeos Artyros Orpheust Diclonium DvD_MoRa Darkaiden CrystalFlame LoveDream BloodyAugust Gisso 17 participantes | |
Autor | Missatge |
---|
Shana SemiPro I
Nombre de missatges : 120 Fecha de inscripción : 30/12/2010 Edad : 32 Ubicació : Sistema solar
| Assumpte: Re: Dibuixos!! Ds Gen 22, 2011 8:50 pm | |
| - Darkaiden escrigué:
- ara m'han entrat les ganes, avançare una mica i penju com queda e.e
XD vinga! | |
| | | Darkaiden S3
Nombre de missatges : 383 Fecha de inscripción : 08/09/2009 Edad : 32 Ubicació : Reus/Tarragona
| Assumpte: Re: Dibuixos!! Dl Gen 24, 2011 10:57 am | |
| - Shana escrigué:
- Darkaiden escrigué:
XD vinga! Pos aqui esta una mica mes avançat, a la dreta de tot hi ha el tercer elf. Encara esta amb "l'esquelet" pero aquet si que li dibuixare una orella tipica xD - Spoiler:
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
| |
| | | Shana SemiPro I
Nombre de missatges : 120 Fecha de inscripción : 30/12/2010 Edad : 32 Ubicació : Sistema solar
| Assumpte: Re: Dibuixos!! Dl Gen 24, 2011 6:02 pm | |
| - Darkaiden escrigué:
- Shana escrigué:
- Darkaiden escrigué:
XD vinga! Pos aqui esta una mica mes avançat, a la dreta de tot hi ha el tercer elf. Encara esta amb "l'esquelet" pero aquet si que li dibuixare una orella tipica xD
- Spoiler:
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
esta be XD | |
| | | Darkaiden S3
Nombre de missatges : 383 Fecha de inscripción : 08/09/2009 Edad : 32 Ubicació : Reus/Tarragona
| Assumpte: Re: Dibuixos!! Dl Gen 24, 2011 8:00 pm | |
| - Shana escrigué:
esta be XD que sosa D: | |
| | | Shana SemiPro I
| Assumpte: Re: Dibuixos!! Dl Gen 24, 2011 11:07 pm | |
| - Darkaiden escrigué:
- Shana escrigué:
esta be XD que sosa D: Esta super megaguay - chachi piruli te lo juro por snuppy (?) Me pones.. Me pones un donut Me pones las pilas Me pones un huevo Me pones crema en el culete Me pones bastante Me pones demasiado Me pones bien caliente Me pones hasta morir | |
| | | Darkaiden S3
| Assumpte: Re: Dibuixos!! Dt Gen 25, 2011 11:11 am | |
| - Shana escrigué:
- Darkaiden escrigué:
- Shana escrigué:
esta be XD que sosa D: Esta super megaguay - chachi piruli te lo juro por snuppy (?) Me pones.. Me pones un donut Me pones las pilas Me pones un huevo Me pones crema en el culete Me pones bastante Me pones demasiado Me pones bien caliente Me pones hasta morir better ^^ | |
| | | GataNegra Super Rookie
Nombre de missatges : 64 Fecha de inscripción : 24/08/2010 Edad : 32
| Assumpte: Re: Dibuixos!! Dt Gen 25, 2011 2:31 pm | |
| jajaj que boo Shana! sobre tot lo de: me pones crema en el culete
jajaj | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Dibuixos!! | |
| |
| | | | Dibuixos!! | |
|
| Permisos d'aquest fòrum: | No pots respondre a temes en aquest fòrum
| |