.:Catalonia Special Forces:.
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

.:Catalonia Special Forces:.

Algun dia la Senyera brillarà al cel de l'S4 League
 
ÍndexPortalÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar Sessió

 

 S4 LEAGUE SEASON 1

Ir abajo 
+2
durki
Shana
6 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
Shana
SemiPro I
SemiPro I
Shana


Nombre de missatges : 120
Fecha de inscripción : 30/12/2010
Edad : 31
Ubicació : Sistema solar

S4 LEAGUE SEASON 1 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: S4 LEAGUE SEASON 1   S4 LEAGUE SEASON 1 - Página 2 I_icon_minitimeDj Gen 27, 2011 3:15 pm

Darkaiden escrigué:
Shana escrigué:
durki escrigué:
Shana escrigué:
durki escrigué:
Per fi esta aqui Very Happy la twin es inclus millor que la ps , una barreja entre cs y ps diria jo, kina wapada Smile el camp es ncreible tambe dels que m'agraden a mi xD
D: WTF ja ho e provat no m'agradan i la twin ni la granada aquella, el mapa tampoc m'agrada gens quin fraude m'han futut, esque es difiil que m'agradi alguna cosa T_T
la granada si que es com una me però sense el com. 1 disparu? quin timu més gran... la twin ,estava equvocat, no es millor que la ps pero em va millor en els dm o en els only swords que la plasma. i el camp ja li he trobat el punt negatiu i es diu CHASER ... quina birria només el chaser pot pujar a dalt del mapa i només el chaser pot anar per els túnels de baix. Si no ets chaser et sents claustrofòbic...
si esque nomes l'e provat en el chaser i al estar aixi e tancat el s4 per avui...

també esta en captain xDD A captain no hi ha les barreres de llum ni la molesta pluja de pixels. Això si, no e spot pujar a la torre u.ú xD
ja ho provare XD
Tornar a dalt Ir abajo
GeniusII
Beginner
Beginner
GeniusII


Nombre de missatges : 17
Fecha de inscripción : 21/01/2011
Edad : 31

S4 LEAGUE SEASON 1 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: S4 LEAGUE SEASON 1   S4 LEAGUE SEASON 1 - Página 2 I_icon_minitimeDj Gen 27, 2011 4:44 pm

Doncs a mi m'ha agradat tot. El mapa es tot un repte a la hora d'escapar del chaser i si et toca ser-ho es molt divertit anar caçant els objectius, un per un, atacant per on menys s'ho esperen. La twin sword, com totes les swords (excepte el bat, potser) es pot fer spam amb ella i hi haurà gent que et dirà noob sense importar com la facis servir, però es una arma molt bona, i amb el salt enredera que fa al atacar al aire es poden inventar nous salts i coses així. I la earth bomber, encara que només tingui una sola granada per vida, en un DM/BR/TD on revisc uns quants cops (amb una nova granada cada cop) i amb la potència que te, crec que ja està bastant bé, i es necessitava algun tipus de granada en el joc (on s'ha vis un shooter sense granades? XD).
Tornar a dalt Ir abajo
Darkaiden
S3
S3
Darkaiden


Nombre de missatges : 383
Fecha de inscripción : 08/09/2009
Edad : 32
Ubicació : Reus/Tarragona

S4 LEAGUE SEASON 1 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: S4 LEAGUE SEASON 1   S4 LEAGUE SEASON 1 - Página 2 I_icon_minitimeDj Gen 27, 2011 5:44 pm

weee per fi algu que li agrada les twins xDD cheers son lo millor
Tornar a dalt Ir abajo
durki
Super Rookie
Super Rookie
durki


Nombre de missatges : 81
Fecha de inscripción : 25/04/2010
Edad : 27
Ubicació : provincia de Tarragona

S4 LEAGUE SEASON 1 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: S4 LEAGUE SEASON 1   S4 LEAGUE SEASON 1 - Página 2 I_icon_minitimeDj Gen 27, 2011 5:59 pm

Darkaiden escrigué:
weee per fi algu que li agrada les twins xDD cheers son lo millor
que potser he dit que no m'agrades? simplement he dit que és millor la plasma ,que en un principi m'havia agradat més la twin, no he dit pas que no m'agrades.
La granada pel que deia en genius pot estar bastant bé però sempre que l'enllacis amb un blind o el pillis desprevingut perquè és absurdament fàcil d'esquivar.
Tornar a dalt Ir abajo
Frosty
Beginner
Beginner
Frosty


Nombre de missatges : 18
Fecha de inscripción : 24/12/2010
Edad : 31
Ubicació : WoNdErLaNd ^3

S4 LEAGUE SEASON 1 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: S4 LEAGUE SEASON 1   S4 LEAGUE SEASON 1 - Página 2 I_icon_minitimeDs Gen 29, 2011 12:21 pm

Nova info sobre la ophelia!!
*parlant amb ulleres papeleo i assegut en una taula de presentador de tv*

[Història] Al principi, la ophelia combat contra la Lilith i queda encadenada en la torre (la de nightmare). Lilith li diu a ophelia que es rendeixi, pero ella es nega a perdre, axí que Lilith marxa, deixant a Ophelia encadenada. Llavors apareix un personatge (algun jugador), i Ophelia li diu que, si la allibera li donarà qualsevol cosa que vulgui. Quan la allibera es dona compte de que és un virus, però ja és massa tard, ara una nova chaser corre lliure per el S4 adherida al braç de l'hoste com a nina maleida.

S4 LEAGUE SEASON 1 - Página 2 Ophelihistorykor

[Conjetures i rumors]
Primer de tot, i veient la historia de Ophelia, se suposa que Lilith també tindrà un paper important en la nova season, però la pregunta és, si com afirma el tràiler de la season 1 Lilith també és una chaser, per qué lluiten dos virus entre si?

Segon, un rumor que s'ha extés molt és el de un possible nou arcade, ja que la season 1 té la seva pròpia historia, en el que suposo que es combatirà per a protegir o aconseguir el poder de Code Zerone.

I per últim (pura conjetura meva), si la twin sword originalment era la arma de Ophelia, la "llave espada" que fa servir Lilith en el tràiler es posará també a la venta? Espero que si (i suposo que sortirà amb el chaser de Lilith)

I fins aquí l'informatiu especial d'en Frosty. Fins un altree~~!
Tornar a dalt Ir abajo
Darkaiden
S3
S3
Darkaiden


Nombre de missatges : 383
Fecha de inscripción : 08/09/2009
Edad : 32
Ubicació : Reus/Tarragona

S4 LEAGUE SEASON 1 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: S4 LEAGUE SEASON 1   S4 LEAGUE SEASON 1 - Página 2 I_icon_minitimeDs Gen 29, 2011 12:50 pm

mm la llave-espasa suposo que sera el bat en forma de force pack i esperu que la posin aviat. x3
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





S4 LEAGUE SEASON 1 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: S4 LEAGUE SEASON 1   S4 LEAGUE SEASON 1 - Página 2 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
S4 LEAGUE SEASON 1
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2
 Temas similares
-
» [DD] Baixa't la música de S4 League

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
.:Catalonia Special Forces:. :: Altres :: Tema Lliure-
Canviar a: