.:Catalonia Special Forces:.
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

.:Catalonia Special Forces:.

Algun dia la Senyera brillarà al cel de l'S4 League
 
ÍndexPortalÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar Sessió

 

 S4 LEAGUE SEASON 1

Ir abajo 
+2
durki
Shana
6 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
Shana
SemiPro I
SemiPro I
Shana


Nombre de missatges : 120
Fecha de inscripción : 30/12/2010
Edad : 31
Ubicació : Sistema solar

S4 LEAGUE SEASON 1 Empty
MissatgeAssumpte: S4 LEAGUE SEASON 1   S4 LEAGUE SEASON 1 I_icon_minitimeDg Gen 23, 2011 2:13 pm

Hi aura una nova versio del s4 league! mireu aqui i ha un video amb noves armes ect... encara no saben cuan la posaran

Tornar a dalt Ir abajo
durki
Super Rookie
Super Rookie
durki


Nombre de missatges : 81
Fecha de inscripción : 25/04/2010
Edad : 27
Ubicació : provincia de Tarragona

S4 LEAGUE SEASON 1 Empty
MissatgeAssumpte: Re: S4 LEAGUE SEASON 1   S4 LEAGUE SEASON 1 I_icon_minitimeDg Gen 23, 2011 2:28 pm

ia mel va passar ahir el dark per l'skype,el video. La twin blade aketa o com es digui té bona pinta i els mapes no estaran malament, pero fijo k els chasers els posaran per AP... wenu ia hi estem acostumats...
Tornar a dalt Ir abajo
Darkaiden
S3
S3
Darkaiden


Nombre de missatges : 383
Fecha de inscripción : 08/09/2009
Edad : 32
Ubicació : Reus/Tarragona

S4 LEAGUE SEASON 1 Empty
MissatgeAssumpte: Re: S4 LEAGUE SEASON 1   S4 LEAGUE SEASON 1 I_icon_minitimeDg Gen 23, 2011 3:12 pm

espases duaaaals *O* es lu millor, i la robaa pfff una pasada perfecte per mi *o*
esperu k hi hagi event o algu per acoinseguirla


EDIT: ahir , dia 24, ja va sortir a la pagina de alaplaya, el evento dark. Ara estan en manteniment, havere si ho coloquen aviat *-*
Tornar a dalt Ir abajo
GataNegra
Super Rookie
Super Rookie
GataNegra


Nombre de missatges : 64
Fecha de inscripción : 24/08/2010
Edad : 31

S4 LEAGUE SEASON 1 Empty
MissatgeAssumpte: Re: S4 LEAGUE SEASON 1   S4 LEAGUE SEASON 1 I_icon_minitimeDt Gen 25, 2011 2:27 pm

que pasadaaaaa!!! quines ganes ya!! ¿pero es conservaràn els anteriors mapes y tot no? ains...tot més dark y gothic, el meu paradise! xD
Tornar a dalt Ir abajo
http://neeko-x.deviantart.com/
Darkaiden
S3
S3
Darkaiden


Nombre de missatges : 383
Fecha de inscripción : 08/09/2009
Edad : 32
Ubicació : Reus/Tarragona

S4 LEAGUE SEASON 1 Empty
MissatgeAssumpte: Re: S4 LEAGUE SEASON 1   S4 LEAGUE SEASON 1 I_icon_minitimeDt Gen 25, 2011 3:00 pm

GataNegra escrigué:
que pasadaaaaa!!! quines ganes ya!! ¿pero es conservaràn els anteriors mapes y tot no? ains...tot més dark y gothic, el meu paradise! xD

nomes han ficat que al inicialtitzar el joc surti com a anuncilu del dark xD diu que el posaran aviat *-* y si, mola moltissim , si puc aconseguir el traje ili .. fua llavors si que sere dark *-*
Tornar a dalt Ir abajo
GeniusII
Beginner
Beginner
GeniusII


Nombre de missatges : 17
Fecha de inscripción : 21/01/2011
Edad : 31

S4 LEAGUE SEASON 1 Empty
MissatgeAssumpte: Re: S4 LEAGUE SEASON 1   S4 LEAGUE SEASON 1 I_icon_minitimeDt Gen 25, 2011 5:08 pm

Es veu que el pròxim patch (finals de gener-principis de febrer) serà el de la earth bomber i del homing rifle v2.0 y després d'aquest aniran posant coses de "dark lightning" (season 1) en cada patch, es a dir, cada mes, fins que estigui tot posat.

PD: traducció del vídeo per els que no sàpiguen molt d'anglès:
"Una placa de pedra antiga ha sigut descoberta en un temple en ruïnes"
"Aquest placa conté informació transcendent"
"sobre el passat i el present."
"S'anomena el codi Zerone." (zero-one = zero-u, codi binari XD)
"El secret del codi Zerone ha sigut"
"revelat al món del S4 League"
"La era de Dark Lightning comença!" (Dark Lightning = llamp fosc, mes o menys)
...
"Tot és més fosc i més fort"

Ara un resum de el que portarà:
-2 armes noves, la "Twin blade" i el "Spark rifle"
-2 mapes, "Nightmare" i "Luna-2"
-2 chasers, "Ophelia" i "Lilith" (les dos que lluiten al principi i al final del vídeo)
-Nou aspecte per el S4 en general (lobby, web, etc.)

PD2: 1:04 => Keyblade XD.
PD3: També pot ser que comencin a posar el nou season en el pròxim patch i deixin la earth bomber i el homing per més endavant, però no ho crec.
PD4: Aquest tema no aniria a novetats?
PD5: PD spam XD


Editat per darrera vegada per GeniusII el Dt Gen 25, 2011 5:13 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Darkaiden
S3
S3
Darkaiden


Nombre de missatges : 383
Fecha de inscripción : 08/09/2009
Edad : 32
Ubicació : Reus/Tarragona

S4 LEAGUE SEASON 1 Empty
MissatgeAssumpte: Re: S4 LEAGUE SEASON 1   S4 LEAGUE SEASON 1 I_icon_minitimeDt Gen 25, 2011 5:11 pm

uo mercy per la informació. Aixo de que canviarien l'aspecte del lobby i demes, no ho sabia. ^^
Tornar a dalt Ir abajo
GeniusII
Beginner
Beginner
GeniusII


Nombre de missatges : 17
Fecha de inscripción : 21/01/2011
Edad : 31

S4 LEAGUE SEASON 1 Empty
MissatgeAssumpte: Re: S4 LEAGUE SEASON 1   S4 LEAGUE SEASON 1 I_icon_minitimeDt Gen 25, 2011 5:22 pm

Tampoc no se fins a quin punt canviarà, però segons el que he llegit en el fòrum d'Alaplaya, el normal en un nou season es que canviï adaptant-se a aquest, ja es veurà quan arribi.
Tornar a dalt Ir abajo
Darkaiden
S3
S3
Darkaiden


Nombre de missatges : 383
Fecha de inscripción : 08/09/2009
Edad : 32
Ubicació : Reus/Tarragona

S4 LEAGUE SEASON 1 Empty
MissatgeAssumpte: Re: S4 LEAGUE SEASON 1   S4 LEAGUE SEASON 1 I_icon_minitimeDt Gen 25, 2011 5:23 pm

per fi sera tot dark *O*
Tornar a dalt Ir abajo
GeniusII
Beginner
Beginner
GeniusII


Nombre de missatges : 17
Fecha de inscripción : 21/01/2011
Edad : 31

S4 LEAGUE SEASON 1 Empty
MissatgeAssumpte: Re: S4 LEAGUE SEASON 1   S4 LEAGUE SEASON 1 I_icon_minitimeDt Gen 25, 2011 5:26 pm

Et sentiràs com a casa XD
Tornar a dalt Ir abajo
GataNegra
Super Rookie
Super Rookie
GataNegra


Nombre de missatges : 64
Fecha de inscripción : 24/08/2010
Edad : 31

S4 LEAGUE SEASON 1 Empty
MissatgeAssumpte: Re: S4 LEAGUE SEASON 1   S4 LEAGUE SEASON 1 I_icon_minitimeDt Gen 25, 2011 8:59 pm

viva el gothic power Smile
Tornar a dalt Ir abajo
http://neeko-x.deviantart.com/
Darkaiden
S3
S3
Darkaiden


Nombre de missatges : 383
Fecha de inscripción : 08/09/2009
Edad : 32
Ubicació : Reus/Tarragona

S4 LEAGUE SEASON 1 Empty
MissatgeAssumpte: Re: S4 LEAGUE SEASON 1   S4 LEAGUE SEASON 1 I_icon_minitimeDt Gen 25, 2011 9:00 pm

GataNegra escrigué:
viva el gothic power Smile

de fet nomes mola l'estil de roba xDD
vaja, pensu jo albino
Tornar a dalt Ir abajo
GataNegra
Super Rookie
Super Rookie
GataNegra


Nombre de missatges : 64
Fecha de inscripción : 24/08/2010
Edad : 31

S4 LEAGUE SEASON 1 Empty
MissatgeAssumpte: Re: S4 LEAGUE SEASON 1   S4 LEAGUE SEASON 1 I_icon_minitimeDt Gen 25, 2011 9:11 pm

a mi m'agrada l'escenari també, es que els paisatjes obscurs i gothics m'encanten
Tornar a dalt Ir abajo
http://neeko-x.deviantart.com/
durki
Super Rookie
Super Rookie
durki


Nombre de missatges : 81
Fecha de inscripción : 25/04/2010
Edad : 27
Ubicació : provincia de Tarragona

S4 LEAGUE SEASON 1 Empty
MissatgeAssumpte: Re: S4 LEAGUE SEASON 1   S4 LEAGUE SEASON 1 I_icon_minitimeDt Gen 25, 2011 10:59 pm

A mi m'agraden els dos i ia esta xD. ojala el posin ja perque estic delirant bounce lol!
Tornar a dalt Ir abajo
Frosty
Beginner
Beginner
Frosty


Nombre de missatges : 18
Fecha de inscripción : 24/12/2010
Edad : 31
Ubicació : WoNdErLaNd ^3

S4 LEAGUE SEASON 1 Empty
MissatgeAssumpte: Re: S4 LEAGUE SEASON 1   S4 LEAGUE SEASON 1 I_icon_minitimeDc Gen 26, 2011 12:59 am

Uoo, fa bona cara ^^ sobretot els mapes i la twin blade *w*
per cert, minut 1:36 --> Nova arma/ForcePack?? *misteri, intriga, emoció!* xD
Tornar a dalt Ir abajo
Darkaiden
S3
S3
Darkaiden


Nombre de missatges : 383
Fecha de inscripción : 08/09/2009
Edad : 32
Ubicació : Reus/Tarragona

S4 LEAGUE SEASON 1 Empty
MissatgeAssumpte: Re: S4 LEAGUE SEASON 1   S4 LEAGUE SEASON 1 I_icon_minitimeDc Gen 26, 2011 11:21 am

Frosty escrigué:
Uoo, fa bona cara ^^ sobretot els mapes i la twin blade *w*
per cert, minut 1:36 --> Nova arma/ForcePack?? *misteri, intriga, emoció!* xD

uu yaves quina intriga :3 els mapes son la ostia xDD em referia que el estil de roba gotic me mola molt i que no mimportaria anara aixi pel carrer Razz
Tornar a dalt Ir abajo
Darkaiden
S3
S3
Darkaiden


Nombre de missatges : 383
Fecha de inscripción : 08/09/2009
Edad : 32
Ubicació : Reus/Tarragona

S4 LEAGUE SEASON 1 Empty
MissatgeAssumpte: Re: S4 LEAGUE SEASON 1   S4 LEAGUE SEASON 1 I_icon_minitimeDc Gen 26, 2011 1:43 pm

The Darkness is Here
Tornar a dalt Ir abajo
durki
Super Rookie
Super Rookie
durki


Nombre de missatges : 81
Fecha de inscripción : 25/04/2010
Edad : 27
Ubicació : provincia de Tarragona

S4 LEAGUE SEASON 1 Empty
MissatgeAssumpte: Re: S4 LEAGUE SEASON 1   S4 LEAGUE SEASON 1 I_icon_minitimeDc Gen 26, 2011 6:31 pm

Per fi esta aqui Very Happy la twin es inclus millor que la ps , una barreja entre cs y ps diria jo, kina wapada Smile el camp es ncreible tambe dels que m'agraden a mi xD
Tornar a dalt Ir abajo
Shana
SemiPro I
SemiPro I
Shana


Nombre de missatges : 120
Fecha de inscripción : 30/12/2010
Edad : 31
Ubicació : Sistema solar

S4 LEAGUE SEASON 1 Empty
MissatgeAssumpte: Re: S4 LEAGUE SEASON 1   S4 LEAGUE SEASON 1 I_icon_minitimeDc Gen 26, 2011 6:37 pm

durki escrigué:
Per fi esta aqui Very Happy la twin es inclus millor que la ps , una barreja entre cs y ps diria jo, kina wapada Smile el camp es ncreible tambe dels que m'agraden a mi xD
D: WTF ja ho e provat no m'agradan i la twin ni la granada aquella, el mapa tampoc m'agrada gens quin fraude m'han futut, esque es difiil que m'agradi alguna cosa T_T
Tornar a dalt Ir abajo
Darkaiden
S3
S3
Darkaiden


Nombre de missatges : 383
Fecha de inscripción : 08/09/2009
Edad : 32
Ubicació : Reus/Tarragona

S4 LEAGUE SEASON 1 Empty
MissatgeAssumpte: Re: S4 LEAGUE SEASON 1   S4 LEAGUE SEASON 1 I_icon_minitimeDc Gen 26, 2011 7:36 pm

dons la twin mola molt *o* la arma definitiva
Tornar a dalt Ir abajo
durki
Super Rookie
Super Rookie
durki


Nombre de missatges : 81
Fecha de inscripción : 25/04/2010
Edad : 27
Ubicació : provincia de Tarragona

S4 LEAGUE SEASON 1 Empty
MissatgeAssumpte: Re: S4 LEAGUE SEASON 1   S4 LEAGUE SEASON 1 I_icon_minitimeDj Gen 27, 2011 12:44 am

Shana escrigué:
durki escrigué:
Per fi esta aqui Very Happy la twin es inclus millor que la ps , una barreja entre cs y ps diria jo, kina wapada Smile el camp es ncreible tambe dels que m'agraden a mi xD
D: WTF ja ho e provat no m'agradan i la twin ni la granada aquella, el mapa tampoc m'agrada gens quin fraude m'han futut, esque es difiil que m'agradi alguna cosa T_T
la granada si que es com una me però sense el com. 1 disparu? quin timu més gran... la twin ,estava equvocat, no es millor que la ps pero em va millor en els dm o en els only swords que la plasma. i el camp ja li he trobat el punt negatiu i es diu CHASER ... quina birria només el chaser pot pujar a dalt del mapa i només el chaser pot anar per els túnels de baix. Si no ets chaser et sents claustrofòbic...
Tornar a dalt Ir abajo
Shana
SemiPro I
SemiPro I
Shana


Nombre de missatges : 120
Fecha de inscripción : 30/12/2010
Edad : 31
Ubicació : Sistema solar

S4 LEAGUE SEASON 1 Empty
MissatgeAssumpte: Re: S4 LEAGUE SEASON 1   S4 LEAGUE SEASON 1 I_icon_minitimeDj Gen 27, 2011 12:46 am

durki escrigué:
Shana escrigué:
durki escrigué:
Per fi esta aqui Very Happy la twin es inclus millor que la ps , una barreja entre cs y ps diria jo, kina wapada Smile el camp es ncreible tambe dels que m'agraden a mi xD
D: WTF ja ho e provat no m'agradan i la twin ni la granada aquella, el mapa tampoc m'agrada gens quin fraude m'han futut, esque es difiil que m'agradi alguna cosa T_T
la granada si que es com una me però sense el com. 1 disparu? quin timu més gran... la twin ,estava equvocat, no es millor que la ps pero em va millor en els dm o en els only swords que la plasma. i el camp ja li he trobat el punt negatiu i es diu CHASER ... quina birria només el chaser pot pujar a dalt del mapa i només el chaser pot anar per els túnels de baix. Si no ets chaser et sents claustrofòbic...
si esque nomes l'e provat en el chaser i al estar aixi e tancat el s4 per avui...
Tornar a dalt Ir abajo
durki
Super Rookie
Super Rookie
durki


Nombre de missatges : 81
Fecha de inscripción : 25/04/2010
Edad : 27
Ubicació : provincia de Tarragona

S4 LEAGUE SEASON 1 Empty
MissatgeAssumpte: Re: S4 LEAGUE SEASON 1   S4 LEAGUE SEASON 1 I_icon_minitimeDj Gen 27, 2011 12:51 am

prova amb capitain t'agradarà més, pots anar per lliure . Ah per cert ara surgirà aquell problema de l'spam que com amb totes les armes com la twin la gent farà, la començaran a dir noob i llavors a la mínima que enllacis dos cops ja estem amb el twin noob o alguna cosa per l'estil, igual va passar amb la daga, com matava d'un cop...
Tornar a dalt Ir abajo
Shana
SemiPro I
SemiPro I
Shana


Nombre de missatges : 120
Fecha de inscripción : 30/12/2010
Edad : 31
Ubicació : Sistema solar

S4 LEAGUE SEASON 1 Empty
MissatgeAssumpte: Re: S4 LEAGUE SEASON 1   S4 LEAGUE SEASON 1 I_icon_minitimeDj Gen 27, 2011 12:53 am

durki escrigué:
prova amb capitain t'agradarà més, pots anar per lliure . Ah per cert ara surgirà aquell problema de l'spam que com amb totes les armes com la twin la gent farà, la començaran a dir noob i llavors a la mínima que enllacis dos cops ja estem amb el twin noob o alguna cosa per l'estil, igual va passar amb la daga, com matava d'un cop...
dmea o provo que nomes estic al pc per deures xd
Tornar a dalt Ir abajo
Darkaiden
S3
S3
Darkaiden


Nombre de missatges : 383
Fecha de inscripción : 08/09/2009
Edad : 32
Ubicació : Reus/Tarragona

S4 LEAGUE SEASON 1 Empty
MissatgeAssumpte: Re: S4 LEAGUE SEASON 1   S4 LEAGUE SEASON 1 I_icon_minitimeDj Gen 27, 2011 12:15 pm

Shana escrigué:
durki escrigué:
Shana escrigué:
durki escrigué:
Per fi esta aqui Very Happy la twin es inclus millor que la ps , una barreja entre cs y ps diria jo, kina wapada Smile el camp es ncreible tambe dels que m'agraden a mi xD
D: WTF ja ho e provat no m'agradan i la twin ni la granada aquella, el mapa tampoc m'agrada gens quin fraude m'han futut, esque es difiil que m'agradi alguna cosa T_T
la granada si que es com una me però sense el com. 1 disparu? quin timu més gran... la twin ,estava equvocat, no es millor que la ps pero em va millor en els dm o en els only swords que la plasma. i el camp ja li he trobat el punt negatiu i es diu CHASER ... quina birria només el chaser pot pujar a dalt del mapa i només el chaser pot anar per els túnels de baix. Si no ets chaser et sents claustrofòbic...
si esque nomes l'e provat en el chaser i al estar aixi e tancat el s4 per avui...

també esta en captain xDD A captain no hi ha les barreres de llum ni la molesta pluja de pixels. Això si, no e spot pujar a la torre u.ú xD
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





S4 LEAGUE SEASON 1 Empty
MissatgeAssumpte: Re: S4 LEAGUE SEASON 1   S4 LEAGUE SEASON 1 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
S4 LEAGUE SEASON 1
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent
 Temas similares
-
» [DD] Baixa't la música de S4 League

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
.:Catalonia Special Forces:. :: Altres :: Tema Lliure-
Canviar a: