.:Catalonia Special Forces:.
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

.:Catalonia Special Forces:.

Algun dia la Senyera brillarà al cel de l'S4 League

ÍndexPortalÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar Sessió

Tinc una gran varietat de dubtes :>

2 participantes
AutorMissatge
BloodyAugust
Staff
Staff
BloodyAugust

Nombre de missatges : 213
Ubicació : Tàrraco (còmics xD)

Tinc una gran varietat de dubtes :> Empty
MissatgeAssumpte: Tinc una gran varietat de dubtes :>   Tinc una gran varietat de dubtes :> I_icon_minitimeDv Set 11, 2009 5:44 pm

Hola, tinc uns quants dubtes i suggeriments pel clan:

- ¿Puc traduïr notícies del servidor koreà per escriure-les aquí? (Posaré un exemple de l'última per a que vegeu a lo que em refereixo.)

- ¿Puc posar links de música que he pujat per a descàrrega directa?

- ¿Puc ajudar a millorar l'aspecte gràfic del fòrum?

- ¿Puc pujar material com wallpapers, recursos per photoshop i tot això?

Tinc més dubtes pero no me'n recordo xD
I la prova d'accés no sé quan podré fer-la perquè aquesta tarda també he quedat, haurà de ser aquesta nit si no s'allarga molt la cosa Sad

EDIT: no he pogut posar l'exemple de lo primer perquè no tinc permís per crear nous temes al fòrum de notícies Sad

Editat per darrera vegada per BloodyAugust el Dv Set 25, 2009 12:58 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Gisso
Admin
Admin
Gisso

Nombre de missatges : 261

MissatgeAssumpte: Re: Tinc una gran varietat de dubtes :>   Tinc una gran varietat de dubtes :> I_icon_minitimeDv Set 11, 2009 7:36 pm

BloodyAugust escrigué:
- ¿Puc traduïr notícies del servidor koreà per escriure-les aquí? (Posaré un exemple de l'última per a que vegeu a lo que em refereixo.)
Em sembla una bona idea, pero tot i en aixo.... Nomes ens serviria per envejar i fer babes de tot el que tenen els Koreans... xDD

BloodyAugust escrigué:
Dins del fòrum Tema Lliure pots parlar i posar tot el que et doni la gana, sempre i quant respectis les normes del fòrum... ^^

BloodyAugust escrigué:
Doncs, no se si has estat Admin de foroactivo algun cop, pero si que eem faria falta un cop de ma... En tot cas, en parlaariem pel MSN, ok?

BloodyAugust escrigué:
Dins de Tema Lliure, si. Ademes, jo potser et demano que em facis algun que altre favor amb el Photoshop... ^^

Per a escriurer a dins del apartat de noticies, hauries de ser part del Staff, cosa que podem parlar tranquil·lament pel MSN, ok? ^^

Editat per darrera vegada per Gisso el Ds Set 12, 2009 8:49 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
https://s4-csf.forocatalan.com
BloodyAugust
Staff
Staff
BloodyAugust

Nombre de missatges : 213
Ubicació : Tàrraco (còmics xD)

MissatgeAssumpte: Re: Tinc una gran varietat de dubtes :>   Tinc una gran varietat de dubtes :> I_icon_minitimeDs Set 12, 2009 12:30 am

Gisso escrigué:
BloodyAugust escrigué:
Em sembla una bona idea, pero tot i en aixo.... Nomes ens serviria per envejar ifer babes de tot el que tenen els Koreans... xDD

BloodyAugust escrigué:
Dins del fòrum Tema Lliure pots parlar i posar tot el que et doni la gana, sempre i quant respectis les normes del fòrum... ^^

BloodyAugust escrigué:
Doncs, no se si has estat Admin de foroactivo algun cop, pero si que eem faria falta un cop de ma... En tot cas, en parlariem pel MSN, ok?
Si que he estat admin molts cops, encara que mai et veig connectat al msn o,o

Gisso escrigué:
BloodyAugust escrigué:
Dins de Tema Lliure, si. Ademes, jo potser et demano que em facis algun que altre favor amb el Photoshop... ^^

Per a escriurer a dins del apartat de noticies, hauries de ser part del Staff, cosa que podem parlar tranquil·lament pel MSN, ok? ^^
Bueno a mí amb tenir permís per escriure en aquest fòrum en tinc més que suficient xD, no fa falta fer-me admin ^^

Moltes gràcies per resoldre'm els dubtes I love you jo estaré connectat al msn tota la nit encara que el cap de setmana no crec que em connecti.

Editat per darrera vegada per BloodyAugust el Dv Set 25, 2009 12:58 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Gisso
Admin
Admin
Gisso

Nombre de missatges : 261

MissatgeAssumpte: Re: Tinc una gran varietat de dubtes :>   Tinc una gran varietat de dubtes :> I_icon_minitimeDs Set 12, 2009 3:12 pm

He... tingut... cert problema... amb el meu ordinador... ^^'' Vamos, que no rula... xD

Ara mateix estic fent servir el ordinador de mun pare... pero no puc fer gran cosa... Quan el tingui arreglat ja t'avisare... Wink
Tornar a dalt Ir abajo
https://s4-csf.forocatalan.com
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Tinc una gran varietat de dubtes :>   Tinc una gran varietat de dubtes :> I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

Tinc una gran varietat de dubtes :>
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
.:Catalonia Special Forces:. :: Altres :: Problemes i Dubtes-
Canviar a: