| Saló del manga '09 | |
|
+7Shoyuta Tiberian Artyros Gisso DvD_MoRa CrystalFlame BloodyAugust 11 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
BloodyAugust Staff
Nombre de missatges : 213 Fecha de inscripción : 10/09/2009 Edad : 33 Ubicació : Tàrraco (còmics xD)
| |
| |
CrystalFlame Pro
Nombre de missatges : 210 Fecha de inscripción : 06/09/2009 Edad : 32 Ubicació : Bar~Cel~Ona jiji
| Assumpte: Re: Saló del manga '09 Dl Oct 19, 2009 9:03 pm | |
| YOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!
Yo aniré el divendres al matí i el diumenge! (eh, marc? ;D) estaria guay fer una quedada del clan o,o!!! jo aniré vestida de s4, no crec que hi hagi molta gent que vagi aixi, amb una plasma que m'ha quedat xulisima, a tamany real *-* QUI MES S'APUNTA??????? *-* | |
|
| |
DvD_MoRa Admin
Nombre de missatges : 41 Fecha de inscripción : 04/09/2009 Edad : 33 Ubicació : Mora la nova
| Assumpte: Re: Saló del manga '09 Dl Oct 19, 2009 10:50 pm | |
| Jo usento molt pero estik okupat, amb un viatge familiar akells dies, pero si no canvia d'idea gisso si k i anira osigui k ja parlare amb ell xq es passi x aki xD. De mentre neu pensant xd | |
|
| |
Gisso Admin
Nombre de missatges : 261 Fecha de inscripción : 02/09/2009 Edad : 30
| Assumpte: Re: Saló del manga '09 Dt Oct 20, 2009 8:51 pm | |
| Joo!!!
El diuemenge, tot el dia... xD Jo visc a 2h de BCN aixi que he d'aprofitar el dia... xD
He quedat amb uns amics tambe, pero suposo quue podre estar amb vosaltres tambe (sempre que quedo amb ells casi mai venen... u.u'') xD
Volia anr difressat am una ami, pero ell noha volgut venir i no m'he difressat... xD L'any que ve fijo! xD
Editat per darrera vegada per Gisso el Dj Oct 22, 2009 8:59 pm, editat 1 cop en total | |
|
| |
Artyros SemiPro I
Nombre de missatges : 99 Fecha de inscripción : 10/10/2009 Ubicació : Granollers, Barcelona
| Assumpte: Re: Saló del manga '09 Dt Oct 20, 2009 9:47 pm | |
| jo crec k tambe anire, almenys ami no em keda tant lluny | |
|
| |
Gisso Admin
Nombre de missatges : 261 Fecha de inscripción : 02/09/2009 Edad : 30
| Assumpte: Re: Saló del manga '09 Dj Oct 29, 2009 11:11 pm | |
| Diumenje confirmat!
Vaig amb un amic, si algu vol quedar, ni que siguin 10 min., m'hes igual, que em truqui al mobil: 690054791
Enga!!! | |
|
| |
CrystalFlame Pro
Nombre de missatges : 210 Fecha de inscripción : 06/09/2009 Edad : 32 Ubicació : Bar~Cel~Ona jiji
| Assumpte: Re: Saló del manga '09 Dj Oct 29, 2009 11:32 pm | |
| diumenge jo puc!!! ve un del s4 també i el marc (darkprimal) y una amiga meva tmb!!! *-* podem quedar tots!!!! ja sabeu, si veieu una noia així de cabells aixi com rossos, de blau i negre i una plasma, crideu: CRYSTAAAAL!!!!!... una foto *-* (JAJAJAJAAJ XDDD =P)!!! ^o^ | |
|
| |
BloodyAugust Staff
Nombre de missatges : 213 Fecha de inscripción : 10/09/2009 Edad : 33 Ubicació : Tàrraco (còmics xD)
| Assumpte: Re: Saló del manga '09 Dj Oct 29, 2009 11:43 pm | |
| Quina llàstima... jo hi aniré el Dissabte T_T | |
|
| |
CrystalFlame Pro
| Assumpte: Re: Saló del manga '09 Dj Oct 29, 2009 11:47 pm | |
| | |
|
| |
Tiberian Beginner
Nombre de missatges : 1 Fecha de inscripción : 29/11/2009 Edad : 29 Ubicació : Badalona
| Assumpte: Re: Saló del manga '09 Dl Nov 30, 2009 12:35 am | |
| Jo vaig anar el Dissabte, tinc un munt de fotos, ja os las ensenyaré. Algú anava de cosplay? ho dic perquè potser tinc una foto amb ell, o be, qualsevol cosa... | |
|
| |
Shoyuta SemiPro I
Nombre de missatges : 90 Fecha de inscripción : 12/01/2010 Edad : 28 Ubicació : Midgar
| Assumpte: Re: Saló del manga '09 Dj Gen 14, 2010 10:16 pm | |
| Jo hi vaig anar el Dissabte i em vaig topar amb ElieZ (nose si algú el coneix)
Per cert Crystal... em moru de ganes d eveure la Plasma X3 | |
|
| |
CrystalFlame Pro
| Assumpte: Re: Saló del manga '09 Dj Gen 21, 2010 12:57 am | |
| Yo "anava" de s4, o un intent, l'any que be juro que anirè més profesional, juas, ja tinc la roba i tot XD! yo vaig anar divendres y diumenge...u.u'... <3 y bueno, la plasma? doncs mira, deixaré aquesta fotu que es una de les que més m'agrada del saló i perk hi ha més penya del s4League, jajaaj no m'esperava tanta gent XD!! - Spoiler:
| |
|
| |
Shoyuta SemiPro I
Nombre de missatges : 90 Fecha de inscripción : 12/01/2010 Edad : 28 Ubicació : Midgar
| Assumpte: Re: Saló del manga '09 Dj Gen 21, 2010 9:40 am | |
| | |
|
| |
Diclonium SemiPro I
Nombre de missatges : 105 Fecha de inscripción : 05/12/2009 Edad : 26 Ubicació : Aixo no es diu xD
| Assumpte: Re: Saló del manga '09 Dv Gen 22, 2010 5:54 pm | |
| - CrystalFlame escrigué:
- Yo "anava" de s4, o un intent, l'any que be juro que anirè més profesional, juas, ja tinc la roba i tot XD! yo vaig anar divendres y diumenge...u.u'... <3
y bueno, la plasma? doncs mira, deixaré aquesta fotu que es una de les que més m'agrada del saló i perk hi ha més penya del s4League, jajaaj no m'esperava tanta gent XD!!
- Spoiler:
jo vaig fer una pero ma kedat molt chapuças XD com l'heu fet? jo tmbe anire S4 perke ja en tindre joajoasjoas XD... eske vaig veure un video de la plasma y la vaig fer ja os deixare 1 foto - CrystalFlame escrigué:
- Yo "anava" de s4, o un intent, l'any que be juro que anirè més profesional, juas, ja tinc la roba i tot XD! yo vaig anar divendres y diumenge...u.u'... <3
y bueno, la plasma? doncs mira, deixaré aquesta fotu que es una de les que més m'agrada del saló i perk hi ha més penya del s4League, jajaaj no m'esperava tanta gent XD!!
- Spoiler:
mira XD el meu intent de fer la sword: La espasa XD jo amb l'espasa l'espasa de nou aquesta es l'ultima com veieu no soc una assa fent espases jo soleta XD ______________________________________________________________________________Els de la foto apart de la crystal qui son? XD Gisso: Miriam, si us plau NO mes doble post! | |
|
| |
CrystalFlame Pro
| Assumpte: Re: Saló del manga '09 Dv Gen 22, 2010 9:42 pm | |
| La de ells estaven molt currades, amb barniços brillants i semblaven d'un material dur, no se si pot ser fusta, no sé, no em vaig poder fixar molt, y no sé qui son, no els conec i se m'an oblidat els nicks XD a part em deien que ultimament tampoc jugaven molt xDD Jajaja que graciosa la espassa, per cert =3 si, es una mica dificil, no se ni com me les vaig apanyar XD els meus consells son: fixat molt en els dibuixos i la forma i tamany de l'espasa =3 y com la vaig fer doncs... compraria un pal de fregona o escombra xD (jo vaig usar un pero era petit i el tros que em faltava ho vaig fer enrotllant cartulines xD), y despres podries fer com l'has fet tu, pero més llarga xD No et creguis, a la foto es veu minimament bé pero era un pal, que tu digui el darkprimal, que me la va portar ell durant una gran part del saló, JAAJAJA XD destenyia perk no la havia barniçat i era molt pesada...:S ara, per les fotus queda bé XD yo tampoc soc molt experta y a veure si ens veiem tots el saló que ve! xD | |
|
| |
Orpheust Beginner
Nombre de missatges : 19 Fecha de inscripción : 06/10/2009 Edad : 32
| Assumpte: Re: Saló del manga '09 Ds Gen 23, 2010 12:08 am | |
| Tinc pensat anar-hi de S4 aquest any, ja que la espassa per la estructura no es massa dificil. Segurament m'emportaría en Ryohotenmaru, que ell te bona mà en això i si ho fem els dos, acabariem ràpid. Sobre la roba... ja faria punta xD.... | |
|
| |
Diclonium SemiPro I
Nombre de missatges : 105 Fecha de inscripción : 05/12/2009 Edad : 26 Ubicació : Aixo no es diu xD
| Assumpte: Re: Saló del manga '09 Ds Gen 23, 2010 12:49 am | |
| - CrystalFlame escrigué:
- La de ells estaven molt currades, amb barniços brillants i semblaven d'un material dur, no se si pot ser fusta, no sé, no em vaig poder fixar molt, y no sé qui son, no els conec i se m'an oblidat els nicks XD a part em deien que ultimament tampoc jugaven molt xDD Jajaja que graciosa la espassa, per cert =3 si, es una mica dificil, no se ni com me les vaig apanyar XD
els meus consells son:
fixat molt en els dibuixos i la forma i tamany de l'espasa =3 y com la vaig fer doncs... compraria un pal de fregona o escombra xD (jo vaig usar un pero era petit i el tros que em faltava ho vaig fer enrotllant cartulines xD), y despres podries fer com l'has fet tu, pero més llarga xD No et creguis, a la foto es veu minimament bé pero era un pal, que tu digui el darkprimal, que me la va portar ell durant una gran part del saló, JAAJAJA XD destenyia perk no la havia barniçat i era molt pesada...:S ara, per les fotus queda bé XD
yo tampoc soc molt experta y a veure si ens veiem tots el saló que ve! xD ok thank XD ja la fare de nou. I de roba (em va molt grn pro weno XD) em vui disfraçar da la foto que posare ara, la noia d'en mig pero com jo no tinc aquesta roba portare, una semblant pero del meu pare XD, per l'any que ve no crec que em deixin anar pro li puc demanar al meu pare anar el mateix dia k vosaltres sense dirli k anireu. Pk cm soc petita diu k no em fiki en merders de internet XD. weno anire amb samarreta de ratlles, sota de la de ratlles una de color carn, pantalons tarçans i savates negres XD la foto | |
|
| |
RedLeos Super Rookie
Nombre de missatges : 58 Fecha de inscripción : 29/01/2010 Edad : 37 Ubicació : BCN
| Assumpte: Re: Saló del manga '09 Dc Feb 03, 2010 7:53 pm | |
| uhhh pel proxim salo mapunto al cosplay >.< pero am algu més sol no he k ya estic gran per aixó i mes solet
Em fare una CS i unes smg crec XD la roba no es u meu | |
|
| |
Artyros SemiPro I
Nombre de missatges : 99 Fecha de inscripción : 10/10/2009 Ubicació : Granollers, Barcelona
| Assumpte: Re: Saló del manga '09 Dc Feb 03, 2010 8:09 pm | |
| ami eu de disfrasarme no em va (fa anys k no vaig al carnaval imaginat xd) | |
|
| |
CrystalFlame Pro
| Assumpte: Re: Saló del manga '09 Dc Feb 03, 2010 8:12 pm | |
| jo m'apunto al cosplay aswell i consti en acta que l'altre cop vaig anar soleta disfrassada cantant com un gos blau per tot el tren ¬¬u... (anava amb una amiga, pero nava normal D: xd) | |
|
| |
Darkaiden S3
Nombre de missatges : 383 Fecha de inscripción : 08/09/2009 Edad : 32 Ubicació : Reus/Tarragona
| Assumpte: Re: Saló del manga '09 Dc Feb 03, 2010 8:14 pm | |
| jo of corse k i vaig jeje pro m roba nuse si... | |
|
| |
CrystalFlame Pro
| Assumpte: Re: Saló del manga '09 Dc Feb 03, 2010 8:25 pm | |
| tu si, no t'escapes perk t'ho dic jo...¬¬ i la robano et preocupis, jo t'ajudo amb el diseny ju :3 des de petita em feia cavalls de paper de la meva estatura, ains, la meva vena inventora em segueix dominant a vegades XD! | |
|
| |
Darkaiden S3
Nombre de missatges : 383 Fecha de inscripción : 08/09/2009 Edad : 32 Ubicació : Reus/Tarragona
| Assumpte: Re: Saló del manga '09 Dc Feb 03, 2010 8:34 pm | |
| vaja xDDD ja saps les meves mides xDDD | |
|
| |
CrystalFlame Pro
| Assumpte: Re: Saló del manga '09 Dc Feb 03, 2010 8:43 pm | |
| després la ment bruta soc jo ¬¬u... he dit disseny, no que et compri els pantalons, macuu :3!! (XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD) | |
|
| |
Darkaiden S3
| Assumpte: Re: Saló del manga '09 Dc Feb 03, 2010 8:49 pm | |
| xDDDDD wenu pos ja em disenyaras algu ^^ | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Saló del manga '09 | |
| |
|
| |
| Saló del manga '09 | |
|