.:Catalonia Special Forces:.
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

.:Catalonia Special Forces:.

Algun dia la Senyera brillarà al cel de l'S4 League

ÍndexPortalÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar Sessió

xD Bacchikoi amb nosaltres

3 participantes
AutorMissatge
Baseballl
Rookie
Rookie
Baseballl

Nombre de missatges : 31
Ubicació : Casa Meva :D

xD Bacchikoi amb nosaltres Empty
MissatgeAssumpte: xD Bacchikoi amb nosaltres   xD Bacchikoi amb nosaltres I_icon_minitimeDl Oct 05, 2009 12:59 am

pues Bacchikoi la canço del naruto si voleu mireulo per: Naruto Shippuden Ending 8. Pues volia fer un amb nosaltes cuan tingui mes memoria XD. seria dvertit.. aqui a uns mesos (alomillor no pero espero que si). Pues el meu pare em comprara un altre portatil Very Happy i tindre 8 PC a casa! Xd pero lo que vui dir que tindre mes espai i fare videos del clan, i aquest seria divertit XD.
Tornar a dalt Ir abajo
Gisso
Admin
Admin
Gisso

Nombre de missatges : 261

MissatgeAssumpte: Re: xD Bacchikoi amb nosaltres   xD Bacchikoi amb nosaltres I_icon_minitimeDl Oct 05, 2009 3:22 pm

Bacchikoi Bacchikoi Baby! Yeah!!

Uoooh! No ho dubtis! Jo m'hi apunto!!! *_*
Tornar a dalt Ir abajo
https://s4-csf.forocatalan.com
Darkaiden
S3
S3
Darkaiden

Nombre de missatges : 383
Ubicació : Reus/Tarragona

MissatgeAssumpte: Re: xD Bacchikoi amb nosaltres   xD Bacchikoi amb nosaltres I_icon_minitimeDl Oct 05, 2009 6:03 pm

uooooo com mola xD ja me dunras un purtatil xDDD no es broma xD
avisam kuan nfacis els videos k hi vull star xDDD
Tornar a dalt Ir abajo
Baseballl
Rookie
Rookie
Baseballl

Nombre de missatges : 31
Ubicació : Casa Meva :D

MissatgeAssumpte: Re: xD Bacchikoi amb nosaltres   xD Bacchikoi amb nosaltres I_icon_minitimeDl Oct 05, 2009 8:37 pm

eske lo dolent ke el meu pare li diu a la meva germana que si vol un altre portatil, la meva germana diu que no. i ami ni em pregunta i jo li dic jo si que el bui i em diu molt be i sen a T.T

1 cosa per anar practicant si algu sap com posar 2 videos junts perque sembli 1 per fer 3 persones ballan i radere fotos nostres XD (de l's4). am i deixo fins que no tigui espai s4 esque em dona rabia que sigui un lagger :S

1 cosa per anar practicant si algu sap com posar 2 videos junts perque sembli 1 per fer 3 persones ballan i radere fotos nostres XD (de l's4). am i deixo fins que no tigui espai s4 esque em dona rabia que sigui un lagger :S
______________________________________________________________________________________Menira! XD ho e solucionat ara tinc 400 MB ^^

PD: Gisso: No facis doble post... ¬¬
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: xD Bacchikoi amb nosaltres   xD Bacchikoi amb nosaltres I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

xD Bacchikoi amb nosaltres
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
.:Catalonia Special Forces:. :: Altres :: Tema Lliure-
Canviar a: