| Tipus de Personatges que sou | |
|
|
|
Autor | Missatge |
---|
Darkaiden S3
Nombre de missatges : 383 Fecha de inscripción : 08/09/2009 Edad : 32 Ubicació : Reus/Tarragona
| Assumpte: Tipus de Personatges que sou Dv Set 18, 2009 5:54 pm | |
| navegan pels forums del s4 he llegit k x tenir unes determinades armes o x utilitzar unes tecniques o altres et cataloguen am un nom. Hi han mols noms rarus k no comprenc. per aixo he pensat k nusaltres tame ens nauriem d posar d noms dakets nu se kedarien mes guay xD esperu k poseu noms i em digueu kina funcio faria millor jo xD i tots vosaltres tame xD | |
|
| |
Gisso Admin
Nombre de missatges : 261 Fecha de inscripción : 02/09/2009 Edad : 30
| Assumpte: Re: Tipus de Personatges que sou Dv Set 18, 2009 11:31 pm | |
| Jo soc pur Striker amb el meu 1r PJ, Assasin/Invader amb el meu 2n i vull fer una barreja de Defender-Healer-Snniper amb el meu 3r PJ
Pero normalment utilitzo el Striker quan jugo sol (mes punts... xD) i el invader quan jugo amb amics... ^^ | |
|
| |
vendetared Rookie
Nombre de missatges : 46 Fecha de inscripción : 08/09/2009 Edad : 27 Ubicació : reus tarragona
| Assumpte: Re: Tipus de Personatges que sou Ds Set 19, 2009 12:14 pm | |
| jo soc mol bo jugan cos a cos ami magradaria dirme sword ja q e ensenyat a jugar ala cristal xd | |
|
| |
Gisso Admin
| Assumpte: Re: Tipus de Personatges que sou Ds Set 19, 2009 2:59 pm | |
| - vendetared escrigué:
- jo soc mol bo jugan cos a cos ami magradaria dirme sword ja q e ensenyat a jugar ala cristal xd
No es per fardar pero jo soc Pro Sword... Encara que sempre hi ha gent millor que jo... | |
|
| |
Darkaiden S3
Nombre de missatges : 383 Fecha de inscripción : 08/09/2009 Edad : 32 Ubicació : Reus/Tarragona
| Assumpte: Re: Tipus de Personatges que sou Ds Set 19, 2009 5:17 pm | |
| pos jo no se exactamen k soc. les armes k utilitzu son el semi rifle kell groc i la hevy. Les convinu am skill de les ales. aixo te un nom? xD i cos a cos utilitzu les combinacions de la plasma i l'sword xD ojala tingui un nom aixo ajudeume plis xDD | |
|
| |
CrystalFlame Pro
Nombre de missatges : 210 Fecha de inscripción : 06/09/2009 Edad : 32 Ubicació : Bar~Cel~Ona jiji
| Assumpte: Re: Tipus de Personatges que sou Ds Set 19, 2009 6:51 pm | |
| yo utilitzo molt las submachine guns i el semi-riffle xD pero soc bona també amb la CS o el storm bat. xD això es per ficar-nos en una especialitat?? xD | |
|
| |
Darkaiden S3
| Assumpte: Re: Tipus de Personatges que sou Dg Set 20, 2009 8:15 pm | |
| en teoria si pk existeixen un mun de noms x cada tactica la tactica k utilitzu es ana a saco xD aixo te nom? xD | |
|
| |
vendetared Rookie
Nombre de missatges : 46 Fecha de inscripción : 08/09/2009 Edad : 27 Ubicació : reus tarragona
| Assumpte: Re: Tipus de Personatges que sou Dg Set 20, 2009 8:50 pm | |
| | |
|
| |
CrystalFlame Pro
Nombre de missatges : 210 Fecha de inscripción : 06/09/2009 Edad : 32 Ubicació : Bar~Cel~Ona jiji
| Assumpte: Re: Tipus de Personatges que sou Dl Set 21, 2009 12:27 pm | |
| jajaj!! venderated, no siguis dolent! XDDD
mm... això seria de tipus ofensiu, no? despres estarien els defensius... mmm... series com un atacant, perk també agafesel fumbi quan pots, no? Ains, no sé, em paranoio sola, de veritat XDDD si no vas per al fumbi pero si ataques als demés del ekip contrari, es diuen campers, no? o.o després estan els snipers que no es mouen de la base... els que defensen... etc xD No sé si volieu dir alguna cosa d'aquestes o,o!!! | |
|
| |
vendetared Rookie
| Assumpte: Re: Tipus de Personatges que sou Dl Set 21, 2009 2:25 pm | |
| ami magradaria dirme sword ja q soc bastan bo de cos a cos i bastanta gent u a vist xd | |
|
| |
Gisso Admin
| Assumpte: Re: Tipus de Personatges que sou Dt Set 22, 2009 12:14 am | |
| Bones!!
Per fi torno a tenir ordena!! Visca!!! =D
A aqust link podeu veure els noms, i mes o menys les armes de cada tipus de Personatge: http://s4.es.alaplaya.net/pages/heroguide
Ara ja no puodeu tenir dubtes dels noms... xD
PD: Cambio el nom del tema | |
|
| |
vendetared Rookie
| Assumpte: Re: Tipus de Personatges que sou Dt Set 22, 2009 2:40 pm | |
| me imagino q am un personatge soc defender, en el altre tank i en el latre persunatge soc striker
sta be nooo? | |
|
| |
CrystalFlame Pro
| Assumpte: Re: Tipus de Personatges que sou Dt Set 22, 2009 3:56 pm | |
| uau, Guisso, no se com has sobreviscut sense ordena, jajaja xDDDD Bé, m'he llegit la pag que vas donar (gracias per la info ) y vaig treure le seguens conclusions: Principalment soc: -Striker- Vaig a saco a pel fumbi, e intento salvarlo el maxim temps posible y portarlo tant de prop com em sigui posible a la base oponent xD (rarament podría fer gol tota sola o,o) --- Quan no sóc Striker... -Backer- Com es normal, quan em maten fent de striker, un altra agafarà el fumbi. En la majoría d'ocasions intento buscar el striker actual de l'equip i vaig en defensa d'ell. -Invader- Com l'any té molts dies, no sempre faig el mateix, una de les meves tactiques quan m'avorreixo es invadir la base contraria (la majoria de vegades m resulta) perk com no s'ho esperen, ataco a sac, deixant l'area per uns instantes tota neta d'enemics xD -Tanks- sí, a vegades, em dedico a desahogarme amb els altres peons dl equip cntrari, jaja xD Y aquest es el meu ordre d'actuació en un equip xD. | |
|
| |
Gisso Admin
| Assumpte: Re: Tipus de Personatges que sou Dt Set 22, 2009 4:11 pm | |
| - CrystalFlame escrigué:
- uau, Guisso, no se com has sobreviscut sense ordena, jajaja xDDDD
=_='' Per començar... es Gisso, no Guisso o Guiso... Que ja estc fins als santisims de la broma facil del "Guiso con patatas"... -.-'' I, la veritat, es que no en tinc ni idea ni jo de com he aguantat dues setmanes sense ordena... segurament a base de viciarme a la Wii i cafe... O__O xDD | |
|
| |
CrystalFlame Pro
| Assumpte: Re: Tipus de Personatges que sou Dt Set 22, 2009 4:30 pm | |
| jajaj deu meu! xDD
ay, perdó O_O, ni havia pensat en lo de guiso de menjar... JAJAJAAJAJAJAJAJAJAJAJAJA XD
Gisso ;D corregeixo* xD | |
|
| |
Darkaiden S3
| Assumpte: Re: Tipus de Personatges que sou Dj Set 24, 2009 4:37 pm | |
| gracies Gisso x la informacio. | |
|
| |
BloodyAugust Staff
Nombre de missatges : 213 Fecha de inscripción : 10/09/2009 Edad : 33 Ubicació : Tàrraco (còmics xD)
| Assumpte: Re: Tipus de Personatges que sou Dl Set 28, 2009 2:03 pm | |
| Jo no sé tampoc el que sóc xD, faig de tot I he de practicar més amb el rail gun >_< | |
|
| |
Gisso Admin
| Assumpte: Re: Tipus de Personatges que sou Dl Set 28, 2009 2:07 pm | |
| - BloodyAugust escrigué:
- Jo no sé tampoc el que sóc xD, faig de tot
I he de practicar més amb el rail gun >_< Cagun deu Bloody! xD Qunts cops t'ho he de dir? Tu ets Assasin, costa tant? xDD | |
|
| |
BloodyAugust Staff
Nombre de missatges : 213 Fecha de inscripción : 10/09/2009 Edad : 33 Ubicació : Tàrraco (còmics xD)
| Assumpte: Re: Tipus de Personatges que sou Dl Set 28, 2009 2:56 pm | |
| - Gisso escrigué:
- BloodyAugust escrigué:
- Jo no sé tampoc el que sóc xD, faig de tot
I he de practicar més amb el rail gun >_< Cagun deu Bloody! xD Qunts cops t'ho he de dir?
Tu ets Assasin, costa tant? xDD >_< pero també marco, defenso, faig invader, backer... bueno backer no perquè lo que faig es esperar a que el striker mori per agafar la pilota i marcar XDD que dolent que sóc. I què fa l'assassin? | |
|
| |
Darkaiden S3
| Assumpte: Re: Tipus de Personatges que sou Dl Set 28, 2009 5:12 pm | |
| lasasin fa: Esta pendiente del Invader rival y alerta a sus propios Defenders de posibles ataques repentinos. Por lo tanto su trabajo es descubrir anticipadamente ataques repentinos e impedirlos. Ya que necesita cambiar constantemente su posición, necesita equipamiento liviano y seguro.
pos eso xDDD
P.D. esta copiat i pegat xDDD | |
|
| |
Gisso Admin
| Assumpte: Re: Tipus de Personatges que sou Dl Set 28, 2009 6:30 pm | |
| Vamos: matar, matar, matar i matar... xD | |
|
| |
BloodyAugust Staff
| Assumpte: Re: Tipus de Personatges que sou Dl Set 28, 2009 6:44 pm | |
| - Gisso escrigué:
- Vamos: matar, matar, matar i matar... xD
Ara ho pillo... ._. | |
|
| |
vendetared Rookie
| Assumpte: Re: Tipus de Personatges que sou Dl Set 28, 2009 6:46 pm | |
| ta a costat eeee jijijii | |
|
| |
Darkaiden S3
| Assumpte: Re: Tipus de Personatges que sou Dt Set 29, 2009 5:53 pm | |
| ja se k soc xD soc una combinacio de stricker, backer i invader. basicamen e mirat els k mes sasemblen a mi pro jo vai una mica a la meva bola xDDD No estic especialitzat en una concreta sino que a vegades agafu el fumbi, a vegades defensu xDDD pos eso fai una mica de tot | |
|
| |
Artyros SemiPro I
Nombre de missatges : 99 Fecha de inscripción : 10/10/2009 Ubicació : Granollers, Barcelona
| Assumpte: Re: Tipus de Personatges que sou Dg Oct 11, 2009 1:03 am | |
| Amb el 1r PJ soc Tank/Defender Amb el 3r PJ soc Invader/Backer I el 2n PJ el tink marginat perk no em keden PEN per cumpra armes (u recunec, soc pobre xd) Kien necesite ayuda, k llame a Arty i kuando el pueda ya ira xd | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Tipus de Personatges que sou | |
| |
|
| |
| Tipus de Personatges que sou | |
|