BloodyAugust Staff
Nombre de missatges : 213 Fecha de inscripción : 10/09/2009 Edad : 33 Ubicació : Tàrraco (còmics xD)
| Assumpte: [MU] The Birthday Massacre [DISCOGRAFIA] Ds Set 12, 2009 2:34 am | |
| The Birthday MassacreBueno aquest es un grup de música únic i no escoltareu res d'igual en la vostra vida, us ho dic perquè a mi també em va sorprendre. Avans de res dir que a mi no em va molt lo gòtic ni el rotllo emo, però la veritat es que mereixen la pena. Aconsegueixen que el so més agressiu que pugui tenir una guitarra elèctrica soni innocent, o màgic (escolteu Violet: [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo] o Kill the Lights). Son quatre discos: - Nothing and Nowhere (2002). - Violet (2004). - Walking with Strangers (el millor) (2007). - Looking Glass (2008). LINK: DISCOGRAFIA Espero que us agradi, salut!
Editat per darrera vegada per BloodyAugust el Dv Set 25, 2009 12:55 am, editat 1 cop en total | |
|
vendetared Rookie
Nombre de missatges : 46 Fecha de inscripción : 08/09/2009 Edad : 27 Ubicació : reus tarragona
| Assumpte: Re: [MU] The Birthday Massacre [DISCOGRAFIA] Dj Set 17, 2009 7:19 pm | |
| em surt q es un furmat incorrecte | |
|