| Deixo el clan durant un temps | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
Shoyuta SemiPro I
Nombre de missatges : 90 Fecha de inscripción : 12/01/2010 Edad : 28 Ubicació : Midgar
| Assumpte: Deixo el clan durant un temps Dc Abr 07, 2010 8:20 pm | |
| Pos aixo... deixare CSF durant un temps per anar a altres clans i coneixer gent que m'ensenyi coses i fer-me més fort. Però quan ho sigui tornare si és possible. Gracies per tot i arreveure n.n | |
|
| |
Gisso Admin
Nombre de missatges : 261 Fecha de inscripción : 02/09/2009 Edad : 30
| Assumpte: Re: Deixo el clan durant un temps Dc Abr 07, 2010 11:36 pm | |
| A ver! Repeteix amb mi: "Soc ruc i no deixare el clan per una tonteria com aquesta." Shoyu, vam tenir el mateix dilema amb la Crystal... No deixaras el clan per una tonteria com aquesta!! OMG! Que no es tracta de ser bo o dolent! Es tractade jugar en companyia!! ja se que a vegades m'emprenyo, peor no ho tinguis en compte, son les meves ansies de guanyar... xD Nomes les meves! xD Anda, torna a tocar de peus a terra!! | |
|
| |
Shoyuta SemiPro I
Nombre de missatges : 90 Fecha de inscripción : 12/01/2010 Edad : 28 Ubicació : Midgar
| Assumpte: Re: Deixo el clan durant un temps Dj Abr 08, 2010 8:08 am | |
| Pero si només és "anar a veure món" xD | |
|
| |
Gisso Admin
| Assumpte: Re: Deixo el clan durant un temps Dj Abr 08, 2010 4:21 pm | |
| POtse veure mon amb nosaltres, no creus? A cas et fem nosa? .__. | |
|
| |
Darkaiden S3
Nombre de missatges : 383 Fecha de inscripción : 08/09/2009 Edad : 32 Ubicació : Reus/Tarragona
| Assumpte: Re: Deixo el clan durant un temps Dj Abr 08, 2010 5:47 pm | |
| tic dacord am el gisso, en shoyu es keda | |
|
| |
Shoyuta SemiPro I
| Assumpte: Re: Deixo el clan durant un temps Dj Abr 08, 2010 8:16 pm | |
| - Gisso escrigué:
- POtse veure mon amb nosaltres, no creus? A cas et fem nosa? .__.
OMFG! Nosa? nifli >.< només que vull coneixer pros que m'ensenyin coses, i quan sigui mes fort tornare. Vull guanyar CW amb vosaltres (no dic que siguem dolents, dic que seré molt mes fort i que les vull guanyar amb vosaltres i no amb cap altre clan) | |
|
| |
CrystalFlame Pro
Nombre de missatges : 210 Fecha de inscripción : 06/09/2009 Edad : 32 Ubicació : Bar~Cel~Ona jiji
| Assumpte: Re: Deixo el clan durant un temps Dj Abr 08, 2010 10:05 pm | |
| | |
|
| |
Gisso Admin
| Assumpte: Re: Deixo el clan durant un temps Dj Abr 08, 2010 11:54 pm | |
| Nosaltres començarem amb els entrenaments, ja que ara ha començat el curs de nou i no hi ha vacances...
I una cosa, l'immportant no es guanyar, es passar-s'ho be!! Les CW son el millor per a practicar per que comproves a la teva propia pell el nivell que hi ha! xD
Fes el que vulguis, jo ja no et dire res mes... U.U | |
|
| |
Shoyuta SemiPro I
| Assumpte: Re: Deixo el clan durant un temps Dt Abr 13, 2010 3:36 pm | |
| - Gisso escrigué:
- A ver! Repeteix amb mi:
"Soc ruc i no deixare el clan per una tonteria com aquesta."
Shoyu, vam tenir el mateix dilema amb la Crystal... No deixaras el clan per una tonteria com aquesta!! OMG! Que no es tracta de ser bo o dolent! Es tractade jugar en companyia!!
ja se que a vegades m'emprenyo, peor no ho tinguis en compte, son les meves ansies de guanyar... xD Nomes les meves! xD
Anda, torna a tocar de peus a terra!! Soc ruc i no deixare el clan per una tonteria com aquesta. | |
|
| |
Gisso Admin
| Assumpte: Re: Deixo el clan durant un temps Ds Abr 17, 2010 12:17 pm | |
| Veig que aprenem rapid... xD
benvingut de nou home! ^^
Tanco tema =D | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Deixo el clan durant un temps | |