| Representem a Catalunya! >:3 | |
|
+5Diclonium RedLeos darkinvader CrystalFlame Shoyuta 9 participantes |
Autor | Missatge |
---|
Shoyuta SemiPro I
Nombre de missatges : 90 Fecha de inscripción : 12/01/2010 Edad : 28 Ubicació : Midgar
| Assumpte: Representem a Catalunya! >:3 Dc Feb 17, 2010 9:42 pm | |
| http://www.alaplaya.net/forum/viewtopic.php?f=631&t=161396 És un torneig per comunitats autònomes... si us interessa apunteuvos-en al link, jo ja ho he fet - Spoiler:
Bueno, se me ha ocurrido hacer un torneo por comunidades autónomas, aunque solo por diversión sin premios. Me gustaría saber cuantas personas les gustaría apuntarse por comunidad, para saber si hay suficientes o habría que juntar algunas. Y si alguien de sud-américa quiere participar, lo pondríamos en algún equipo en el que fueran menos. Las reglas no están puestas, así que podeis decir vosotros las que querais (el modo, el tiempo, los mapas o las armas/ropa que se puede utilizar (incluso solo armas training y sin ropa))
PD. Vicen, por favor no lo muevas a eventos. Si está decidido hacer el torneo, ya crearía otro tema allí para hacer los equipos y demás. PD2. No se si sabría organizarlo bién así que, ¿algún voluntario? PD3. No tengais vergüenza los que no soleis postear.
| |
|
| |
CrystalFlame Pro
Nombre de missatges : 210 Fecha de inscripción : 06/09/2009 Edad : 32 Ubicació : Bar~Cel~Ona jiji
| Assumpte: Re: Representem a Catalunya! >:3 Dc Feb 17, 2010 11:29 pm | |
| sona interesant *-*... aunk ja sabeu la meva opinió pessimista o més ben dit realista de la meva participació XD! però sona cool | |
|
| |
darkinvader Rookie
Nombre de missatges : 26 Fecha de inscripción : 25/01/2010 Edad : 28 Ubicació : en terres on no i ha mes que tristesa XD
| Assumpte: Re: Representem a Catalunya! >:3 Dj Feb 18, 2010 3:32 pm | |
| cristal no et desanimis si kuincidim fem un entreno ok? | |
|
| |
RedLeos Super Rookie
Nombre de missatges : 58 Fecha de inscripción : 29/01/2010 Edad : 37 Ubicació : BCN
| Assumpte: Re: Representem a Catalunya! >:3 Dj Feb 18, 2010 3:51 pm | |
| uffff despres de la ultima violacio k ens van fer... ( almeinx la 1 ) jo mapunto si puc a veure k tal surt | |
|
| |
Diclonium SemiPro I
Nombre de missatges : 105 Fecha de inscripción : 05/12/2009 Edad : 26 Ubicació : Aixo no es diu xD
| Assumpte: Re: Representem a Catalunya! >:3 Dj Feb 18, 2010 3:56 pm | |
| ami em posa que esta locked i odeixan posar mes missatges XDD | |
|
| |
Shoyuta SemiPro I
Nombre de missatges : 90 Fecha de inscripción : 12/01/2010 Edad : 28 Ubicació : Midgar
| Assumpte: Re: Representem a Catalunya! >:3 Dj Feb 18, 2010 4:20 pm | |
| - RedLeos escrigué:
- uffff despres de la ultima violacio k ens van fer... ( almeinx la 1 ) jo mapunto si puc a veure k tal surt
No et confonguis pel titol, és un torneig per comunitats autònomes, pero els clans no conten, és formar equip amb altres jugadors catalans, vs equips d'altres c. autònomes =/ | |
|
| |
Darkaiden S3
Nombre de missatges : 383 Fecha de inscripción : 08/09/2009 Edad : 32 Ubicació : Reus/Tarragona
| Assumpte: Re: Representem a Catalunya! >:3 Dj Feb 18, 2010 6:23 pm | |
| catalans al poder!!! mapuntu *-* "No les deis nada, arrebatarselo todo" | |
|
| |
RedLeos Super Rookie
Nombre de missatges : 58 Fecha de inscripción : 29/01/2010 Edad : 37 Ubicació : BCN
| Assumpte: Re: Representem a Catalunya! >:3 Dj Feb 18, 2010 10:04 pm | |
| Pues de Valencians son un cojon y medio y el otro medio.... i tenen gent bastant bona ( per no dir dels mes bons) T_T i uns cuants (mega AP) els catalans per super ap tenim a Barbafro i Pros destacats un parell o tres | |
|
| |
Gisso Admin
Nombre de missatges : 261 Fecha de inscripción : 02/09/2009 Edad : 30
| Assumpte: Re: Representem a Catalunya! >:3 Dj Feb 18, 2010 11:12 pm | |
| A REBENTAR CAP S'HA DIIIIIT! =D | |
|
| |
Shoyuta SemiPro I
| Assumpte: Re: Representem a Catalunya! >:3 Dj Feb 18, 2010 11:38 pm | |
| - RedLeos escrigué:
- Pues de Valencians son un cojon y medio y el otro medio.... i tenen gent bastant bona ( per no dir dels mes bons) T_T i uns cuants (mega AP) els catalans per super ap tenim a Barbafro i Pros destacats un parell o tres
Crec que s'hi juga sense AP. Lo millor esque Ray-Hawkeye s'ha presentat per a llider dels catalans!! >>>.<<< | |
|
| |
Orpheust Beginner
Nombre de missatges : 19 Fecha de inscripción : 06/10/2009 Edad : 32
| Assumpte: Re: Representem a Catalunya! >:3 Dv Feb 19, 2010 11:30 am | |
| - Shoyuta escrigué:
- RedLeos escrigué:
- Pues de Valencians son un cojon y medio y el otro medio.... i tenen gent bastant bona ( per no dir dels mes bons) T_T i uns cuants (mega AP) els catalans per super ap tenim a Barbafro i Pros destacats un parell o tres
Crec que s'hi juga sense AP.
Lo millor esque Ray-Hawkeye s'ha presentat per a llider dels catalans!! >>>.<<< Qui es Ray-Hawkeye? Be, jo m'apunto. | |
|
| |
RedLeos Super Rookie
| Assumpte: Re: Representem a Catalunya! >:3 Dv Feb 19, 2010 11:56 am | |
| - Orpheust escrigué:
- Qui es Ray-Hawkeye?
- RedLeos escrigué:
- Pros destacats
xD - Shoyuta escrigué:
- Crec que s'hi juga sense AP.
home posa que les regles no s'han decidit encara encara que millor sense ap tiru del meu arsenal de fumbi shop +5 (cannonade +5 3 hores ) Gisso ja no tinc roba ap però continuu tenint jaquetes en color verd >.< fumbi powa i els pantalons permanents xD | |
|
| |
Artyros SemiPro I
Nombre de missatges : 99 Fecha de inscripción : 10/10/2009 Ubicació : Granollers, Barcelona
| Assumpte: Re: Representem a Catalunya! >:3 Dv Feb 19, 2010 4:42 pm | |
| tot sigui per catalunya xd xo jo tmb soc de castella lleo :S | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Representem a Catalunya! >:3 | |
| |
|
| |
| Representem a Catalunya! >:3 | |
|