.:Catalonia Special Forces:.
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

.:Catalonia Special Forces:.

Algun dia la Senyera brillarà al cel de l'S4 League

ÍndexPortalÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar Sessió

Els nostres nicknames

+7
Diclonium
Gisso
Artyros
Darkaiden
RedLeos
CrystalFlame
Shoyuta
11 participantes
AutorMissatge
Shoyuta
SemiPro I
SemiPro I
Shoyuta

Nombre de missatges : 90
Ubicació : Midgar

Els nostres nicknames Empty
MissatgeAssumpte: Els nostres nicknames   Els nostres nicknames I_icon_minitimeDs Feb 06, 2010 9:52 pm

Bueno... se m'ha ocurrit fer aquest tema en el cual posarem l'origen dels nostres nicknames

Començo jo: Shoyuta
És en japonés, Sho vol dir volador (el meu somni es volar ._.") i Yuta amable, fort, carinyós ^^

Us toca Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
CrystalFlame
Pro
Pro
CrystalFlame

Nombre de missatges : 210
Ubicació : Bar~Cel~Ona jiji

MissatgeAssumpte: Re: Els nostres nicknames   Els nostres nicknames I_icon_minitimeDs Feb 06, 2010 10:59 pm

woo, es bona idea Shocked encara que el meu no te molt secret més el de que: no se que posar-me xD perk estava fent un deviant i al final em vaig colocar aquest nom. Havia pensat en algo misteriós, per un costat faig pensar en Flame perk sonava tmb com amb molt de força, pero per l'altra vaig pensar Crystal imaginant-me un flama congelada i cristalitzada, com si fos freda O.O ai, no sé...quina paranoia em montu cyclops Embarassed Razz
Tornar a dalt Ir abajo
RedLeos
Super Rookie
Super Rookie
RedLeos

Nombre de missatges : 58
Ubicació : BCN

MissatgeAssumpte: Re: Els nostres nicknames   Els nostres nicknames I_icon_minitimeDg Feb 07, 2010 2:14 am

Els nostres nicknames Lionr
Tawny Maned Lion

Vaig ser el primer del server en tenir-lo em va tocar per sorteix (cosa del desti), magraden molt els animals, i li tenia moltisim carinyuuu em dedicava a tenir totes les mascotes del joc :p ( uhhhh k mones les trobu a faltar Sad )

El nick ve d'aixo es un lleo vermell XD soc ben sencill

Pd. odiu el aion comparat am el lineage es una basura -.-' ( es com comparar jugar al parchis am el S4 )
Pd2. merda de conills del s4 basura d'alimañes si pogues els i fotia una patada i els renos son tots maricas
Tornar a dalt Ir abajo
Darkaiden
S3
S3
Darkaiden

Nombre de missatges : 383
Ubicació : Reus/Tarragona

MissatgeAssumpte: Re: Els nostres nicknames   Els nostres nicknames I_icon_minitimeDg Feb 07, 2010 1:54 pm

originalment el meu nick name era, Dark Lord Primal, k es simplement aixo:
Spoiler:

pro despres es va anant reduin fins darkprimal k te vries traduccions xD un m'han dit primate oscuro (._.") un altres darky, pro jo li faig referencia com a "principalmente oscuridad" ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Artyros
SemiPro I
SemiPro I
Artyros

Nombre de missatges : 99
Ubicació : Granollers, Barcelona

MissatgeAssumpte: Re: Els nostres nicknames   Els nostres nicknames I_icon_minitimeDg Feb 07, 2010 5:58 pm

el nom d'Artyros ve d'un payu k em va hackejar la conta en el warrock, pk em vaig pika molt amb ell. xd i com em molava el vaig pillar.
Tornar a dalt Ir abajo
Gisso
Admin
Admin
Gisso

Nombre de missatges : 261

MissatgeAssumpte: Re: Els nostres nicknames   Els nostres nicknames I_icon_minitimeDg Feb 07, 2010 11:05 pm

El meu mote te una llarga historia. Tots els meus amics em dien aixi... ^^'''

El meu germa gran sempre tenia la mania de ficar-me motes... Qualsevol parida, mentres no fos el meu nom. Pero a ma mare no l'hi agradava cap i al final no ens aclariem ii em va dir Genisso... =_='' Este es el que no m'agradava a mi i al final va ser modificat a Gisso. Es curt, facil i mola! xD

Aixi que ara tothom em coneix per Gisso... xD
Tornar a dalt Ir abajo
https://s4-csf.forocatalan.com
CrystalFlame
Pro
Pro
CrystalFlame

MissatgeAssumpte: Re: Els nostres nicknames   Els nostres nicknames I_icon_minitimeDg Feb 07, 2010 11:11 pm

jajaj que graciós, em recorda a mí amb lo de Agatha.... xD Va haver una temporada que em deien aixi Razz
Tornar a dalt Ir abajo
Diclonium
SemiPro I
SemiPro I
Diclonium

Nombre de missatges : 105
Ubicació : Aixo no es diu xD

MissatgeAssumpte: Re: Els nostres nicknames   Els nostres nicknames I_icon_minitimeDl Feb 08, 2010 12:12 am

el meu nom ja ho vaig explicar ve de Diclonius, son els homes mig dimonis com al meu avatar. Esque sempre que volia escriure Diclonius posava Diclonium i al veure que el nick de Diclonius ja estava vaig provar Diclonium i aixi m'he quedat Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
DvD_MoRa
Admin
Admin
DvD_MoRa

Nombre de missatges : 41
Ubicació : Mora la nova

MissatgeAssumpte: Re: Els nostres nicknames   Els nostres nicknames I_icon_minitimeDl Feb 08, 2010 2:40 am

Pos lo meu es super xungo, mireu DvD de david cuidaoo!!!
MoRa, xq visc a mora la nova aixo ja es increible...
I les majuscules i la ralleta, son per raons tan complicades k ni entendrieu :O (lo k basicament li dik paranoies)
Veiu, km tinc massa imaginacio??

OSTI K BO, GENISSOOOO!!!!! lol! OMFG lol! WTF!!! XDD lol!
Tornar a dalt Ir abajo
BloodyAugust
Staff
Staff
BloodyAugust

Nombre de missatges : 213
Ubicació : Tàrraco (còmics xD)

MissatgeAssumpte: Re: Els nostres nicknames   Els nostres nicknames I_icon_minitimeDl Feb 08, 2010 12:45 pm

Jo per el drac de Orphen el Bruixot ^^

També tinc RaiseN, que es el pare de Yusuke Urameshi de Yuyu- Hakusho
Tornar a dalt Ir abajo
CrystalFlame
Pro
Pro
CrystalFlame

MissatgeAssumpte: Re: Els nostres nicknames   Els nostres nicknames I_icon_minitimeDl Feb 08, 2010 2:55 pm

woooooooooooooooooooooooooo, David, m'has deixat.... sense paraules!! Shocked Razz Yo m'enrecordo que les primeres vegades vaig pensar: "cuchi, es que té complexe de DvD de Vídeo? o.o..." jajajajaja xD!!!!

P.D: per cert, com sóc tan "maja", ara et diré Genisso !!! Wink jajajajaja aw,esk m'ha fet gracia!!! jajajaaj Razz
Tornar a dalt Ir abajo
Gisso
Admin
Admin
Gisso

MissatgeAssumpte: Re: Els nostres nicknames   Els nostres nicknames I_icon_minitimeDl Feb 08, 2010 10:16 pm

El pare de Urameshi? Ostia es veritat! El canibal! =D M'encantava! xD

¬¬ Per que la gent s'empenya a dir-me de la manera que no m'agrada... ¬¬
Tornar a dalt Ir abajo
Shoyuta
SemiPro I
SemiPro I
Shoyuta

Nombre de missatges : 90
Ubicació : Midgar

MissatgeAssumpte: Re: Els nostres nicknames   Els nostres nicknames I_icon_minitimeDl Feb 08, 2010 10:22 pm

Mh... i Genisso del Tanga? 8-)
Tornar a dalt Ir abajo
CrystalFlame
Pro
Pro
CrystalFlame

MissatgeAssumpte: Re: Els nostres nicknames   Els nostres nicknames I_icon_minitimeDl Feb 08, 2010 11:37 pm

JAJAJAJA QUE LOL Shoyuta! XDXDXD
Tornar a dalt Ir abajo
RedLeos
Super Rookie
Super Rookie
RedLeos

Nombre de missatges : 58
Ubicació : BCN

MissatgeAssumpte: Re: Els nostres nicknames   Els nostres nicknames I_icon_minitimeDt Feb 09, 2010 8:33 pm

Razz yo tambe vaig pensar k DvD venida del ( dvd de video XD) ho vaig descartar perque era molt estupid XD
Tornar a dalt Ir abajo
Diclonium
SemiPro I
SemiPro I
Diclonium

Nombre de missatges : 105
Ubicació : Aixo no es diu xD

MissatgeAssumpte: Re: Els nostres nicknames   Els nostres nicknames I_icon_minitimeDt Feb 09, 2010 9:36 pm

RedLeos escrigué:
Razz yo tambe vaig pensar k DvD venida del ( dvd de video XD) ho vaig descartar perque era molt estupid XD
jo kreia ke DVD era de David en angles no en espanyol llavors vaig pensar que era DVD de video XD
Tornar a dalt Ir abajo
Gisso
Admin
Admin
Gisso

MissatgeAssumpte: Re: Els nostres nicknames   Els nostres nicknames I_icon_minitimeDv Feb 12, 2010 1:36 am

._.?

La veritat es que l'unic que sabia de que venia DvD era jo... A part de ell, claro! xD Si es que me conozco yo a David des de hace tiempo... U.U'' xDDD
Tornar a dalt Ir abajo
CrystalFlame
Pro
Pro
CrystalFlame

MissatgeAssumpte: Re: Els nostres nicknames   Els nostres nicknames I_icon_minitimeDv Feb 12, 2010 4:47 pm

Gisso escrigué:
._.?

Si es que me conozco yo a David des de hace tiempo... U.U'' xDDD

no se perk tenia una lleugera suspita... Rolling Eyes Razz
Tornar a dalt Ir abajo
darkinvader
Rookie
Rookie
darkinvader

Nombre de missatges : 26
Ubicació : en terres on no i ha mes que tristesa XD

MissatgeAssumpte: Re: Els nostres nicknames   Els nostres nicknames I_icon_minitimeDv Feb 12, 2010 11:10 pm

XDDD

en DvD_MoRa te tot el protagonisme d'akest tema m'haure de buskar un alttre XDDDD
nomes per el dvd

pero dvd es david o david cuidado! ??? XD

el meu nom prove de k buscaba un nikname k sigues tenebros y una miketa aixi repensat
y kom sempre poso dark a molts llocs (graffitis no faig ) XD
vig pensar invader per k es una posicio de s4 y dar dark invader Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Orpheust
Beginner
Beginner
Orpheust

Nombre de missatges : 19

MissatgeAssumpte: Re: Els nostres nicknames   Els nostres nicknames I_icon_minitimeDl Feb 15, 2010 3:24 am

M'agrada la poesia i l'escritura aixi que vaig agafar "Orfeo" pero quedava molt soso aixi que huala Orpheus, pero com estava agafat llavors.. Orpheust xD
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Els nostres nicknames   Els nostres nicknames I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

Els nostres nicknames
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
.:Catalonia Special Forces:. :: Altres :: Tema Lliure-
Canviar a: