| Els nostres nicknames | |
|
+7Diclonium Gisso Artyros Darkaiden RedLeos CrystalFlame Shoyuta 11 participantes |
Autor | Missatge |
---|
Shoyuta SemiPro I
Nombre de missatges : 90 Fecha de inscripción : 12/01/2010 Edad : 28 Ubicació : Midgar
| Assumpte: Els nostres nicknames Ds Feb 06, 2010 9:52 pm | |
| Bueno... se m'ha ocurrit fer aquest tema en el cual posarem l'origen dels nostres nicknames Començo jo: Shoyuta És en japonés, Sho vol dir volador (el meu somni es volar ._.") i Yuta amable, fort, carinyós ^^ Us toca | |
|
| |
CrystalFlame Pro
Nombre de missatges : 210 Fecha de inscripción : 06/09/2009 Edad : 32 Ubicació : Bar~Cel~Ona jiji
| Assumpte: Re: Els nostres nicknames Ds Feb 06, 2010 10:59 pm | |
| | |
|
| |
RedLeos Super Rookie
Nombre de missatges : 58 Fecha de inscripción : 29/01/2010 Edad : 37 Ubicació : BCN
| Assumpte: Re: Els nostres nicknames Dg Feb 07, 2010 2:14 am | |
| Tawny Maned Lion Vaig ser el primer del server en tenir-lo em va tocar per sorteix (cosa del desti), magraden molt els animals, i li tenia moltisim carinyuuu em dedicava a tenir totes les mascotes del joc :p ( uhhhh k mones les trobu a faltar ) El nick ve d'aixo es un lleo vermell XD soc ben sencill Pd. odiu el aion comparat am el lineage es una basura -.-' ( es com comparar jugar al parchis am el S4 ) Pd2. merda de conills del s4 basura d'alimañes si pogues els i fotia una patada i els renos son tots maricas | |
|
| |
Darkaiden S3
Nombre de missatges : 383 Fecha de inscripción : 08/09/2009 Edad : 32 Ubicació : Reus/Tarragona
| Assumpte: Re: Els nostres nicknames Dg Feb 07, 2010 1:54 pm | |
| originalment el meu nick name era, Dark Lord Primal, k es simplement aixo: - Spoiler:
http://yfrog.com/0vdarklordprimalj
pro despres es va anant reduin fins darkprimal k te vries traduccions xD un m'han dit primate oscuro (._.") un altres darky, pro jo li faig referencia com a "principalmente oscuridad" ^^ | |
|
| |
Artyros SemiPro I
Nombre de missatges : 99 Fecha de inscripción : 10/10/2009 Ubicació : Granollers, Barcelona
| Assumpte: Re: Els nostres nicknames Dg Feb 07, 2010 5:58 pm | |
| el nom d'Artyros ve d'un payu k em va hackejar la conta en el warrock, pk em vaig pika molt amb ell. xd i com em molava el vaig pillar. | |
|
| |
Gisso Admin
Nombre de missatges : 261 Fecha de inscripción : 02/09/2009 Edad : 30
| Assumpte: Re: Els nostres nicknames Dg Feb 07, 2010 11:05 pm | |
| El meu mote te una llarga historia. Tots els meus amics em dien aixi... ^^'''
El meu germa gran sempre tenia la mania de ficar-me motes... Qualsevol parida, mentres no fos el meu nom. Pero a ma mare no l'hi agradava cap i al final no ens aclariem ii em va dir Genisso... =_='' Este es el que no m'agradava a mi i al final va ser modificat a Gisso. Es curt, facil i mola! xD
Aixi que ara tothom em coneix per Gisso... xD | |
|
| |
CrystalFlame Pro
Nombre de missatges : 210 Fecha de inscripción : 06/09/2009 Edad : 32 Ubicació : Bar~Cel~Ona jiji
| Assumpte: Re: Els nostres nicknames Dg Feb 07, 2010 11:11 pm | |
| jajaj que graciós, em recorda a mí amb lo de Agatha.... xD Va haver una temporada que em deien aixi | |
|
| |
Diclonium SemiPro I
Nombre de missatges : 105 Fecha de inscripción : 05/12/2009 Edad : 26 Ubicació : Aixo no es diu xD
| Assumpte: Re: Els nostres nicknames Dl Feb 08, 2010 12:12 am | |
| el meu nom ja ho vaig explicar ve de Diclonius, son els homes mig dimonis com al meu avatar. Esque sempre que volia escriure Diclonius posava Diclonium i al veure que el nick de Diclonius ja estava vaig provar Diclonium i aixi m'he quedat | |
|
| |
DvD_MoRa Admin
Nombre de missatges : 41 Fecha de inscripción : 04/09/2009 Edad : 33 Ubicació : Mora la nova
| Assumpte: Re: Els nostres nicknames Dl Feb 08, 2010 2:40 am | |
| Pos lo meu es super xungo, mireu DvD de david cuidaoo!!! MoRa, xq visc a mora la nova aixo ja es increible... I les majuscules i la ralleta, son per raons tan complicades k ni entendrieu :O (lo k basicament li dik paranoies) Veiu, km tinc massa imaginacio?? OSTI K BO, GENISSOOOO!!!!! OMFG WTF!!! XDD | |
|
| |
BloodyAugust Staff
Nombre de missatges : 213 Fecha de inscripción : 10/09/2009 Edad : 33 Ubicació : Tàrraco (còmics xD)
| Assumpte: Re: Els nostres nicknames Dl Feb 08, 2010 12:45 pm | |
| Jo per el drac de Orphen el Bruixot ^^
També tinc RaiseN, que es el pare de Yusuke Urameshi de Yuyu- Hakusho | |
|
| |
CrystalFlame Pro
| Assumpte: Re: Els nostres nicknames Dl Feb 08, 2010 2:55 pm | |
| woooooooooooooooooooooooooo, David, m'has deixat.... sense paraules!! Yo m'enrecordo que les primeres vegades vaig pensar: "cuchi, es que té complexe de DvD de Vídeo? o.o..." jajajajaja xD!!!! P.D: per cert, com sóc tan "maja", ara et diré Genisso !!! jajajajaja aw,esk m'ha fet gracia!!! jajajaaj | |
|
| |
Gisso Admin
| Assumpte: Re: Els nostres nicknames Dl Feb 08, 2010 10:16 pm | |
| El pare de Urameshi? Ostia es veritat! El canibal! =D M'encantava! xD
¬¬ Per que la gent s'empenya a dir-me de la manera que no m'agrada... ¬¬ | |
|
| |
Shoyuta SemiPro I
Nombre de missatges : 90 Fecha de inscripción : 12/01/2010 Edad : 28 Ubicació : Midgar
| Assumpte: Re: Els nostres nicknames Dl Feb 08, 2010 10:22 pm | |
| Mh... i Genisso del Tanga? 8-) | |
|
| |
CrystalFlame Pro
| Assumpte: Re: Els nostres nicknames Dl Feb 08, 2010 11:37 pm | |
| JAJAJAJA QUE LOL Shoyuta! XDXDXD | |
|
| |
RedLeos Super Rookie
Nombre de missatges : 58 Fecha de inscripción : 29/01/2010 Edad : 37 Ubicació : BCN
| Assumpte: Re: Els nostres nicknames Dt Feb 09, 2010 8:33 pm | |
| yo tambe vaig pensar k DvD venida del ( dvd de video XD) ho vaig descartar perque era molt estupid XD | |
|
| |
Diclonium SemiPro I
Nombre de missatges : 105 Fecha de inscripción : 05/12/2009 Edad : 26 Ubicació : Aixo no es diu xD
| Assumpte: Re: Els nostres nicknames Dt Feb 09, 2010 9:36 pm | |
| - RedLeos escrigué:
- yo tambe vaig pensar k DvD venida del ( dvd de video XD) ho vaig descartar perque era molt estupid XD
jo kreia ke DVD era de David en angles no en espanyol llavors vaig pensar que era DVD de video XD | |
|
| |
Gisso Admin
| Assumpte: Re: Els nostres nicknames Dv Feb 12, 2010 1:36 am | |
| ._.?
La veritat es que l'unic que sabia de que venia DvD era jo... A part de ell, claro! xD Si es que me conozco yo a David des de hace tiempo... U.U'' xDDD | |
|
| |
CrystalFlame Pro
| |
| |
darkinvader Rookie
Nombre de missatges : 26 Fecha de inscripción : 25/01/2010 Edad : 28 Ubicació : en terres on no i ha mes que tristesa XD
| Assumpte: Re: Els nostres nicknames Dv Feb 12, 2010 11:10 pm | |
| XDDD en DvD_MoRa te tot el protagonisme d'akest tema m'haure de buskar un alttre XDDDD nomes per el dvd pero dvd es david o david cuidado! ??? XD el meu nom prove de k buscaba un nikname k sigues tenebros y una miketa aixi repensat y kom sempre poso dark a molts llocs (graffitis no faig ) XD vig pensar invader per k es una posicio de s4 y dar dark invader | |
|
| |
Orpheust Beginner
Nombre de missatges : 19 Fecha de inscripción : 06/10/2009 Edad : 32
| Assumpte: Re: Els nostres nicknames Dl Feb 15, 2010 3:24 am | |
| M'agrada la poesia i l'escritura aixi que vaig agafar "Orfeo" pero quedava molt soso aixi que huala Orpheus, pero com estava agafat llavors.. Orpheust xD | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Els nostres nicknames | |
| |
|
| |
| Els nostres nicknames | |
|