.:Catalonia Special Forces:.
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

.:Catalonia Special Forces:.

Algun dia la Senyera brillarà al cel de l'S4 League

ÍndexPortalÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar Sessió

Anunci Very Solemne u.u...

+6
Darkaiden
Artyros
Gisso
RedLeos
DvD_MoRa
CrystalFlame
10 participantes
AutorMissatge
CrystalFlame
Pro
Pro
CrystalFlame

Nombre de missatges : 210
Ubicació : Bar~Cel~Ona jiji

Anunci Very Solemne u.u... Empty
MissatgeAssumpte: Anunci Very Solemne u.u...   Anunci Very Solemne u.u... I_icon_minitimeDt Feb 02, 2010 10:56 pm

Doncs re, que a partir del 6 de maig alaplaya ha decidit que per jugar al s4 s'haurà de pagar un mínim de 20€ mensuals ... xDDDD es coña, nah, ara posentnos serios...ains, em costa ><

Bueno a veure per on començo n_n'... Aquests ultims dies he estat analitzant-me, i sincerament, no voleu saber al lloc enque acababa els partits i no vull dir els DM's. Bueno, volia comunicar que ... crec... que em donaré de baixa del clan D: T_T Ja que veig que hi han molts jugadors bons preparats per donar la talla a les clans wars i crec que no dono el pego, com es sol dir xD I ho dic positivament. Vull entrenar per ser una crystal millor, sé que es juga per diversió, pero ho sento, no puc evitar les meves ansies de superació xD y bueno, crec que ja es nota massa que no soc una pro. M'agradaria tornar (espero d'aqui no molt) treient-me ja el cartell de noob, si encara queda un lloc per mí, pero vull que sapigueu que per mí sempre sereu el meu clan i si m'hi haig de apuntar a algun, sempre sereu vosaltres *-* ains, odio aquests misatges, em fan plorar ¬¬... I bueno, doncs res, vull que hi hagi lloc per més jugadors bons i bueno, també perk no tinc molt de temps i no sé... Pero m'anirè passant de tant en tant estarè al tanto de tot, eee? i res, que us estimo molt a tots!! MUAAAA!!

y Molta Canya!! ;D

(ains, em sento com hercules quan s'anava de casa... LOL xD)

^^!!!!(K)(K) T_T *-*
Tornar a dalt Ir abajo
DvD_MoRa
Admin
Admin
DvD_MoRa

Nombre de missatges : 41
Ubicació : Mora la nova

MissatgeAssumpte: Re: Anunci Very Solemne u.u...   Anunci Very Solemne u.u... I_icon_minitimeDc Feb 03, 2010 12:29 am

WATTTT???????????? Que mestas contant xD, joer no diguis aixo, no cal k marxis omg xD.
Si k es un clan del s4, pero tambe estem per jugar i divertirnos apart de les clanwar... Ek no te preocupis pel temps o algo, kuan pguis jugar ,juga i ja esta, pero no fagis estes coses tant radicals xD
Tornar a dalt Ir abajo
RedLeos
Super Rookie
Super Rookie
RedLeos

Nombre de missatges : 58
Ubicació : BCN

MissatgeAssumpte: Re: Anunci Very Solemne u.u...   Anunci Very Solemne u.u... I_icon_minitimeDc Feb 03, 2010 1:02 pm

Per millorar no crec que et faci falta sortir del clan... i encara que soc el mes nou, consells puc donar.

Primer busca el que set dona millor ( encara que sigui una barreja) per això hauries de provar tots una miqueta... fins veure a quin decantes encara que no siguis la millor.
Després perfeccionar el que escolleixis, armes i skill mes adequades.

En els DM per exemple solc ser dels millors, no nomes perquè mato molt sinó perquè procuro morir el mínim ( a neden per exemple m'amago en una capseta inclinada i a railgun powa) retirar-se i amagar-se no es de covards es una estratègia.

La resta es practicar i fixar-se en els demés i adquirir coses de amics i enemics.

Sobretot tot això fer-ho divertint-se Cool

Arrow PD. Repensat u de sortir del clan.
Tornar a dalt Ir abajo
Gisso
Admin
Admin
Gisso

Nombre de missatges : 261

MissatgeAssumpte: Re: Anunci Very Solemne u.u...   Anunci Very Solemne u.u... I_icon_minitimeDc Feb 03, 2010 3:55 pm

WTF?! Tu te quedes! xD Crystal, tens febre o algo??!! Que conyo?!

Jo vaig fundar el clan per trobar gent catalana que li agrades el S4! No per ser un Team Pro, ni molt menys! xD Va va va, que no es res! Simplement intenta millorar, pero tu no t'en vas, em sents?! ¬¬ xD
Tornar a dalt Ir abajo
https://s4-csf.forocatalan.com
Artyros
SemiPro I
SemiPro I
Artyros

Nombre de missatges : 99
Ubicació : Granollers, Barcelona

MissatgeAssumpte: Re: Anunci Very Solemne u.u...   Anunci Very Solemne u.u... I_icon_minitimeDc Feb 03, 2010 5:11 pm

crystal dona no tens pk surtir del clan si vols millorar si no m'ekivoco els mes dolents del clan (i no ho dik per ofendre) som tu jo i la love i dakets tres jo soc el segon -.-' xo el k faig es millorar i sempre que pugui entrena,r fer partides, intentar trobar el meu estil (mestik komensant a mutivar u se U.U') y dubtu mlt k si m'enanes del clan pugui fer-ho com u faig ara :'(.
Tornar a dalt Ir abajo
Darkaiden
S3
S3
Darkaiden

Nombre de missatges : 383
Ubicació : Reus/Tarragona

MissatgeAssumpte: Re: Anunci Very Solemne u.u...   Anunci Very Solemne u.u... I_icon_minitimeDc Feb 03, 2010 5:57 pm

Deixeu-la fe. No diu que marxarà per sempre, doncs així no hi ha cap problema. Hi han altres solucions pero bé. Crec que hauries de practicar com tu dius, pero no hi ha millors professors que els que hi han per aquí. Pensatu. Per això no cal que diguis que marxaràs, sino que estaras una temporada reven coneixements. ^^ I això ho fem a cada partida. És més em presento voluntari per ensenyarte "truquis". ;D
Tornar a dalt Ir abajo
CrystalFlame
Pro
Pro
CrystalFlame

MissatgeAssumpte: Re: Anunci Very Solemne u.u...   Anunci Very Solemne u.u... I_icon_minitimeDc Feb 03, 2010 6:41 pm

No, serà fins que al menys millori i pugui arribar als 80 punts, minimisim en una station-2, i per aconseguir això que vaig per 33... xDDD ja, pero esk no sé, em frustro, em fustro als entrenaments !! >< sempre acabo treient fum pel cap i no sé XD ja sé, a més, sou molt bons, per això em veig una mica... ·___·.... pero esk ja m'heu dit de tot, trucs i tot, pero re, quasi vaig a pitjor T_T i no se, en tot cas vull tornar sent una renovada, no la crystal aquella que arriva als 45 punts per pura potra xD!!! u_u'... A més, els jugadors son qui donen la imatge al clan... xDD
Tornar a dalt Ir abajo
Gisso
Admin
Admin
Gisso

MissatgeAssumpte: Re: Anunci Very Solemne u.u...   Anunci Very Solemne u.u... I_icon_minitimeDc Feb 03, 2010 7:02 pm

A ver, dues coses:

1.- Si te'n vas aprendras menys, per que nosaltresestem aqui per ajudare-te i que entre tots anem millorant. Els entrenament es diuen entrenament, saps per que? Per que alli s'entrena, no es juga! =D

2.- La imatge del clan me la REPELA, ok? NO vull un clan de Pro's. Vull un clan de gent catalana que li agradi jugar al S4, i ja esta! Res mes, independentment de lo bons que siguin! O si no, pregunta-li a JaviPalle, perque era bo, pero era tonto i plasta... xD

No te'n vaigi Crystal! No, es mes! No deixare'm que te'n vaigis! -^^-
Tornar a dalt Ir abajo
CrystalFlame
Pro
Pro
CrystalFlame

MissatgeAssumpte: Re: Anunci Very Solemne u.u...   Anunci Very Solemne u.u... I_icon_minitimeDc Feb 03, 2010 7:57 pm

Ains... Bueno, va, vinga.... Faré uns intents T_T!!! ><
Tornar a dalt Ir abajo
Gisso
Admin
Admin
Gisso

MissatgeAssumpte: Re: Anunci Very Solemne u.u...   Anunci Very Solemne u.u... I_icon_minitimeDc Feb 03, 2010 8:00 pm

WTF?! Que no et fotem fora! Et volem aqui vulguis o no! xD Secuestrada... Muahahahahaha! JO en se d'un que s'hi tiraria bastant temps an tu... ^^ A que si? xD
Tornar a dalt Ir abajo
Artyros
SemiPro I
SemiPro I
Artyros

MissatgeAssumpte: Re: Anunci Very Solemne u.u...   Anunci Very Solemne u.u... I_icon_minitimeDc Feb 03, 2010 8:04 pm

jot tmb ajudaré Smile (pero sempre em deixeu en un raco (jo tampoc arribu als 80 en una st 2) Q.Q)...
Tornar a dalt Ir abajo
CrystalFlame
Pro
Pro
CrystalFlame

MissatgeAssumpte: Re: Anunci Very Solemne u.u...   Anunci Very Solemne u.u... I_icon_minitimeDc Feb 03, 2010 8:08 pm

Calla artyros... Si no et vols guanyar el meu rencor de escoltar una conversa similar al tipic alumne que tru 7 o 8's i diu que suspendrá ¬¬* XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Tornar a dalt Ir abajo
LoveDream
Rookie
Rookie
LoveDream

Nombre de missatges : 46
Ubicació : PaLMa De MaLLoRCa!

MissatgeAssumpte: Re: Anunci Very Solemne u.u...   Anunci Very Solemne u.u... I_icon_minitimeDc Feb 03, 2010 8:54 pm

No diguis això! T^T Tu te quedes si o si! >.<
Tornar a dalt Ir abajo
CrystalFlame
Pro
Pro
CrystalFlame

MissatgeAssumpte: Re: Anunci Very Solemne u.u...   Anunci Very Solemne u.u... I_icon_minitimeDc Feb 03, 2010 9:31 pm

Aii, tocaya T_T!!!!!!!...
Tornar a dalt Ir abajo
Shoyuta
SemiPro I
SemiPro I
Shoyuta

Nombre de missatges : 90
Ubicació : Midgar

MissatgeAssumpte: Re: Anunci Very Solemne u.u...   Anunci Very Solemne u.u... I_icon_minitimeDc Feb 03, 2010 11:45 pm

Crystal... jo m'he sentit una merda milers de vegades a les CW em veig super impotent, els nervis em poden i sento que no puc fer res... però això són motius que fan que m'animi a entrenar per ser millor dia a dia, aprendre dels demés i aconseguir els meus objectius.
Milloro posant-me objectius, el meu primer objectiu va ser entrar a un antic clan, m'en vaig estar 1 mes entrenant i ho vaig aconseguir... i poc a poc he anat creixent...
I no et sentis malament per la gent nova que estem entrant al clan, a tu t'aprecien més que a nosaltres i estàn disposats a fer milers de coses per tal de que estiguis bé Smile
Tornar a dalt Ir abajo
BloodyAugust
Staff
Staff
BloodyAugust

Nombre de missatges : 213
Ubicació : Tàrraco (còmics xD)

MissatgeAssumpte: Re: Anunci Very Solemne u.u...   Anunci Very Solemne u.u... I_icon_minitimeDc Feb 03, 2010 11:50 pm

Crystal tu ets MOLT bona!
Es com si una top model diu que esta gorda >_>, es una ofensa per als que de veritat estan gordos, tu ets bona i punto pelota ò_ó
Tornar a dalt Ir abajo
CrystalFlame
Pro
Pro
CrystalFlame

MissatgeAssumpte: Re: Anunci Very Solemne u.u...   Anunci Very Solemne u.u... I_icon_minitimeDj Feb 04, 2010 12:04 am

al contrari! si jo vull que entri més gent nova O_O!!! bloody, no siguis pelota.. ¬¬... 6 tutorials si no em deixo de contar algun més per un trist salt i encara no em surt...¬¬... ja torno esta frutrada, cagun l'ostia!! ><!!!! pero si porto desde principis d'estiu jugant! T_T...
Tornar a dalt Ir abajo
Artyros
SemiPro I
SemiPro I
Artyros

MissatgeAssumpte: Re: Anunci Very Solemne u.u...   Anunci Very Solemne u.u... I_icon_minitimeDj Feb 04, 2010 12:09 am

jo vaig cumensar a principis d'estiu jugant i mira kin lvl sok encara T.T
Tornar a dalt Ir abajo
Diclonium
SemiPro I
SemiPro I
Diclonium

Nombre de missatges : 105
Ubicació : Aixo no es diu xD

MissatgeAssumpte: Re: Anunci Very Solemne u.u...   Anunci Very Solemne u.u... I_icon_minitimeDj Feb 04, 2010 2:33 am

XD plase no t'en vagis mira jo per exemple ssoc del clan i apart de uqe nomes en gisso o saps cada dia intento fer lo possible per pujar level, encara aixi no deixo el clan T.T. Si vols poujas lv amb mi i 3 amics meus Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
RedLeos
Super Rookie
Super Rookie
RedLeos

Nombre de missatges : 58
Ubicació : BCN

MissatgeAssumpte: Re: Anunci Very Solemne u.u...   Anunci Very Solemne u.u... I_icon_minitimeDj Feb 04, 2010 11:34 am

CrystalFlame escrigué:
al contrari! si jo vull que entri més gent nova O_O!!! bloody, no siguis pelota.. ¬¬... 6 tutorials si no em deixo de contar algun més per un trist salt i encara no em surt...¬¬... ja torno esta frutrada, cagun l'ostia!! ><!!!! pero si porto desde principis d'estiu jugant! T_T...

Potser o teu no es fer salts ( com jo) però am paciència surten, jo encara no e fet el triple salt ( entre la planxa de la barana i el pilar començant des de el tren) es dels mes difícils pero vull ferlu almeinx un cop.

A mes jo rellisco molts cops i m'espinyu XD

Paciència i ànims Exclamation
Tornar a dalt Ir abajo
CrystalFlame
Pro
Pro
CrystalFlame

MissatgeAssumpte: Re: Anunci Very Solemne u.u...   Anunci Very Solemne u.u... I_icon_minitimeDj Feb 04, 2010 4:55 pm

ja...Pero moltes vegades els salts son la clau, al menys en la station-2. Vaig malament ja si no sé saltar de les escales al pont i encara que no hi hagi pont... Molt trist, sí XD pero si no en se mai podré marcar un tD u_u' perk pel camí llarg t'atrapen ja a mig camí xD!
Tornar a dalt Ir abajo
Darkaiden
S3
S3
Darkaiden

Nombre de missatges : 383
Ubicació : Reus/Tarragona

MissatgeAssumpte: Re: Anunci Very Solemne u.u...   Anunci Very Solemne u.u... I_icon_minitimeDj Feb 04, 2010 5:33 pm

si us dic la vritat jo tampoc se saltar desde les escales al pon jeje pro tic practican i poc a poc surten pro majoritariamen vaig per la via ^^
Tornar a dalt Ir abajo
CrystalFlame
Pro
Pro
CrystalFlame

MissatgeAssumpte: Re: Anunci Very Solemne u.u...   Anunci Very Solemne u.u... I_icon_minitimeDj Feb 04, 2010 11:58 pm

yo més o menys n'he après o.o... al menys en la ultima parti de st-2 he tret un 91... pero no em creuré la puntuació fins que vegi que aquests dies trec més o menys de 80 cap a dalt D: tmb tinc que practicar el salt de la dreta...D:
Tornar a dalt Ir abajo
Gisso
Admin
Admin
Gisso

MissatgeAssumpte: Re: Anunci Very Solemne u.u...   Anunci Very Solemne u.u... I_icon_minitimeDv Feb 05, 2010 5:26 pm

Crystal... Traqnuila!! Mira, has provat mai fer aixo?

1.- Compra Railgun
2.- Compra Anchor
3.- Snipeja

No necesites fer salts si tens anchor. I tampoc necessites moure't massa, per la qual cosa sera mes dificil que et matin!!

Tu prova-ho. Potser el teu no es Striker, tot es qüestio de provar. Jo acabo de descubrir que tinc un do innat per snipejar... I fins ara no ho sabia per que mai ho havia provat! xD
Tornar a dalt Ir abajo
DvD_MoRa
Admin
Admin
DvD_MoRa

Nombre de missatges : 41
Ubicació : Mora la nova

MissatgeAssumpte: Re: Anunci Very Solemne u.u...   Anunci Very Solemne u.u... I_icon_minitimeDv Feb 05, 2010 6:47 pm

ahi estamos, gisso sniper.... zap mmm zap, owned lol!
Jo si k striker 4ever xD, i de segon invader, hmg rulz xDD

I cristal nomes as d'anar probant fins que te kedis pobre (tipo gisso xDDD) i tinguis un estil propi o algun >.< xDDD
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Anunci Very Solemne u.u...   Anunci Very Solemne u.u... I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

Anunci Very Solemne u.u...
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
.:Catalonia Special Forces:. :: Altres :: Tema Lliure-
Canviar a: