.:Catalonia Special Forces:.
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

.:Catalonia Special Forces:.

Algun dia la Senyera brillarà al cel de l'S4 League
 
ÍndexPortalÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Artyros' returns

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
Artyros
SemiPro I
SemiPro I
Artyros


Nombre de missatges : 99
Fecha de inscripción : 10/10/2009
Ubicació : Granollers, Barcelona

Artyros' returns Empty
MissatgeAssumpte: Artyros' returns   Artyros' returns I_icon_minitimeDv Abr 22, 2011 10:59 pm

Havera k m'expliki:
Com diu el tema he vuelto!!!! pero el meu prblema esk es com si tornes ha ser noob, per aixo necessitaria tota la vostra ajuda per millorar encara més, sobretot en tricks i armes, i tambe alguns consell sobre la shop pk hi ha un munt d'armes noves, espero k entre tots majudeu a millorar, moles gracies a tots!!!
Tornar a dalt Ir abajo
durki
Super Rookie
Super Rookie
durki


Nombre de missatges : 81
Fecha de inscripción : 25/04/2010
Edad : 27
Ubicació : provincia de Tarragona

Artyros' returns Empty
MissatgeAssumpte: Re: Artyros' returns   Artyros' returns I_icon_minitimeDs Abr 23, 2011 1:55 am

Artyros escrigué:
Havera k m'expliki:
Com diu el tema he vuelto!!!! pero el meu prblema esk es com si tornes ha ser noob, per aixo necessitaria tota la vostra ajuda per millorar encara més, sobretot en tricks i armes, i tambe alguns consell sobre la shop pk hi ha un munt d'armes noves, espero k entre tots majudeu a millorar, moles gracies a tots!!!
Ajuda en què?, no he jugat mai amb tu i no se a quina posició jugues. Si jugues com a striker, et recomanaria provar la spy dagger, corre igual que la hg i es una arma de melee. Si jugues com a defender pos et recomanaria provar l'airgun, però és molt probable que no t'agradi. Prova també la twin sword, l'atac amb salt és molt útil en defensa. De tricks, doncs si algun dia ens veiem on-line ja quedarem per fer una sala els dos junsts, no me'n se mols de salts però alguna cosa es farà
Ah per cert benvingut de nou!
Tornar a dalt Ir abajo
Artyros
SemiPro I
SemiPro I
Artyros


Nombre de missatges : 99
Fecha de inscripción : 10/10/2009
Ubicació : Granollers, Barcelona

Artyros' returns Empty
MissatgeAssumpte: Re: Artyros' returns   Artyros' returns I_icon_minitimeDs Abr 23, 2011 10:38 am

les posicions k mes utilitzo son la de invader i la de backer (no m'agrada tocar mol la bola xd) pero tmb puc fer una mica de tot, i abans de k entres lu del lightning akest nava amb revolver, SR, i PS/SB. Pero com ara hi ha un huevo d'armes més pues no se si tindria k començar a innovar una mica
Tornar a dalt Ir abajo
Darkaiden
S3
S3
Darkaiden


Nombre de missatges : 383
Fecha de inscripción : 08/09/2009
Edad : 32
Ubicació : Reus/Tarragona

Artyros' returns Empty
MissatgeAssumpte: Re: Artyros' returns   Artyros' returns I_icon_minitimeDs Abr 23, 2011 11:33 am

welcome back!! xDD

doncs per les armes, les hauries de provar, pero de els noves nomes utilitzo la daga en els swords match per correr, en els altres partides continuo igual xDD
Tornar a dalt Ir abajo
durki
Super Rookie
Super Rookie
durki


Nombre de missatges : 81
Fecha de inscripción : 25/04/2010
Edad : 27
Ubicació : provincia de Tarragona

Artyros' returns Empty
MissatgeAssumpte: Re: Artyros' returns   Artyros' returns I_icon_minitimeDs Abr 23, 2011 1:27 pm

Artyros escrigué:
les posicions k mes utilitzo son la de invader i la de backer (no m'agrada tocar mol la bola xd) pero tmb puc fer una mica de tot, i abans de k entres lu del lightning akest nava amb revolver, SR, i PS/SB. Pero com ara hi ha un huevo d'armes més pues no se si tindria k començar a innovar una mica
no tens perque innovar, les armes noves no son molt bones que diguem(apart de les que ja t'he dit abans) jo sequeixo utilitzant les velles, no només perque les tinc ilimitades, sino perquè són millors.
Jo et recomanaria que les provessis totes(les noves) i no només les que t'he dit io ( a no ser que vagis una mica curt de pen xD)
Tornar a dalt Ir abajo
Artyros
SemiPro I
SemiPro I
Artyros


Nombre de missatges : 99
Fecha de inscripción : 10/10/2009
Ubicació : Granollers, Barcelona

Artyros' returns Empty
MissatgeAssumpte: Re: Artyros' returns   Artyros' returns I_icon_minitimeDs Abr 23, 2011 4:30 pm

aquest es una altre problema, com no soc molt bo no es k guanyi molt de pen
Tornar a dalt Ir abajo
Darkaiden
S3
S3
Darkaiden


Nombre de missatges : 383
Fecha de inscripción : 08/09/2009
Edad : 32
Ubicació : Reus/Tarragona

Artyros' returns Empty
MissatgeAssumpte: Re: Artyros' returns   Artyros' returns I_icon_minitimeDg Abr 24, 2011 11:26 am

doncs a fer misions xDD
Tornar a dalt Ir abajo
Artyros
SemiPro I
SemiPro I
Artyros


Nombre de missatges : 99
Fecha de inscripción : 10/10/2009
Ubicació : Granollers, Barcelona

Artyros' returns Empty
MissatgeAssumpte: Re: Artyros' returns   Artyros' returns I_icon_minitimeDg Abr 24, 2011 2:12 pm

ok!!!!! una altra cosa, es segueixen fent entrenaments, ho dic perque m'aniria molt bé fer unes cuantes sessions xd
Tornar a dalt Ir abajo
Darkaiden
S3
S3
Darkaiden


Nombre de missatges : 383
Fecha de inscripción : 08/09/2009
Edad : 32
Ubicació : Reus/Tarragona

Artyros' returns Empty
MissatgeAssumpte: Re: Artyros' returns   Artyros' returns I_icon_minitimeDg Abr 24, 2011 9:14 pm

mmm entrenaments entrenaments no xD o sigui, no hi ha sala que digui: "CSF entrenament", el que pots fer es quedar amb algu de clan per tal de fer algunes partides o algu, jo ara mateix tinc el ratolí fotut i no puc jugar xDD cuan m'el canvii ya farem algunes partides xDD
Tornar a dalt Ir abajo
Artyros
SemiPro I
SemiPro I
Artyros


Nombre de missatges : 99
Fecha de inscripción : 10/10/2009
Ubicació : Granollers, Barcelona

Artyros' returns Empty
MissatgeAssumpte: Re: Artyros' returns   Artyros' returns I_icon_minitimeDl Abr 25, 2011 1:21 pm

vale!!! Razz i com feu per tenir coses ilimitades pk jo el k es roba i armes es pot dir k estic en les ultimes T.T
Tornar a dalt Ir abajo
Darkaiden
S3
S3
Darkaiden


Nombre de missatges : 383
Fecha de inscripción : 08/09/2009
Edad : 32
Ubicació : Reus/Tarragona

Artyros' returns Empty
MissatgeAssumpte: Re: Artyros' returns   Artyros' returns I_icon_minitimeDl Abr 25, 2011 8:15 pm

o amb capsules o amb fumbi i moltissima sort xd
Tornar a dalt Ir abajo
durki
Super Rookie
Super Rookie
durki


Nombre de missatges : 81
Fecha de inscripción : 25/04/2010
Edad : 27
Ubicació : provincia de Tarragona

Artyros' returns Empty
MissatgeAssumpte: Re: Artyros' returns   Artyros' returns I_icon_minitimeDl Abr 25, 2011 11:42 pm

Artyros escrigué:
vale!!! Razz i com feu per tenir coses ilimitades pk jo el k es roba i armes es pot dir k estic en les ultimes T.T
jo vaig tenir la sort de jugar fa moooooooooooooooooooooooooooolt de temps, llavors podies comprar armes i roba ilimitats per 30.000 les armes i per 7.000 o aixi la roba, i ara tinc roba i armes ilimis (encara que la roba no l'utilitzi molt i les armes siguin +0)
Tornar a dalt Ir abajo
Darkaiden
S3
S3
Darkaiden


Nombre de missatges : 383
Fecha de inscripción : 08/09/2009
Edad : 32
Ubicació : Reus/Tarragona

Artyros' returns Empty
MissatgeAssumpte: Re: Artyros' returns   Artyros' returns I_icon_minitimeDv Abr 29, 2011 1:21 pm

ja tinc el ratolí nou Razz cuan vulguis, si vols fem unes partides xD
Tornar a dalt Ir abajo
Artyros
SemiPro I
SemiPro I
Artyros


Nombre de missatges : 99
Fecha de inscripción : 10/10/2009
Ubicació : Granollers, Barcelona

Artyros' returns Empty
MissatgeAssumpte: Re: Artyros' returns   Artyros' returns I_icon_minitimeDv Abr 29, 2011 11:00 pm

ueeeeeeee!!!!!! kuando kieras camarada xd
Tornar a dalt Ir abajo
GataNegra
Super Rookie
Super Rookie
GataNegra


Nombre de missatges : 64
Fecha de inscripción : 24/08/2010
Edad : 31

Artyros' returns Empty
MissatgeAssumpte: Re: Artyros' returns   Artyros' returns I_icon_minitimeDt Maig 03, 2011 1:56 pm

Yo m'apunto a les partides!! Very Happy yo no es que sigui una experta la veritat pero en lo que et pugui t'ajudaré :3 encara que segur que amb els entrenaments vas agafant més practica =) Oye, no hauriem de fer algo? Sad el Gisso es com si no existís, sento com si el nostre clan tingués un capità fantasma. ¿sóc la unica? XD
Tornar a dalt Ir abajo
http://neeko-x.deviantart.com/
Darkaiden
S3
S3
Darkaiden


Nombre de missatges : 383
Fecha de inscripción : 08/09/2009
Edad : 32
Ubicació : Reus/Tarragona

Artyros' returns Empty
MissatgeAssumpte: Re: Artyros' returns   Artyros' returns I_icon_minitimeDt Maig 03, 2011 2:51 pm

suposo que al estiu estará més i llavors tornarem a fer aquelles partides tan guays *-* i lo de les aprtides cuan vulgueu Razz
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Artyros' returns Empty
MissatgeAssumpte: Re: Artyros' returns   Artyros' returns I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Artyros' returns
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
.:Catalonia Special Forces:. :: Altres :: Problemes i Dubtes-
Canviar a: