.:Catalonia Special Forces:.
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

.:Catalonia Special Forces:.

Algun dia la Senyera brillarà al cel de l'S4 League
 
ÍndexPortalÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Aclaremoslo todo ._.

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Shoyuta
SemiPro I
SemiPro I
Shoyuta


Nombre de missatges : 90
Fecha de inscripción : 12/01/2010
Edad : 28
Ubicació : Midgar

Aclaremoslo todo ._. Empty
MissatgeAssumpte: Aclaremoslo todo ._.   Aclaremoslo todo ._. I_icon_minitimeDl Maig 03, 2010 3:16 pm

Hace meses, en verano cuando era un rookie prometí crear un clan con xemnas cuando seamos mejores. Han pasado meses y los dos seguimos siendo grandes amigos... Hasta que el día llegó. La gente del clan de xemnas se fue y el se quedo sin clan, asi que, con dos meses de antelación creamos el clan que teniamos pensado. Ya haviamos planeado el nombre del clan (.inSide) y estrategias, teniamos la parte dificil creada... entonces me fui de CSF.

No dije nada a Gisso ni a nadie porque queria pensar y medir muy bien mis palabras (ya que la cagué hace dias llendome del clan), este clan me encanta y por mi estaria con mi otra cuenta combi (pero no estaria muy bien visto) asi que bueno, solo queria aclarar las cosas y me gustaria seguir siendo amigos de todos... Neutral



Saludos y suerte!~
Tornar a dalt Ir abajo
Gisso
Admin
Admin
Gisso


Nombre de missatges : 261
Fecha de inscripción : 02/09/2009
Edad : 30

Aclaremoslo todo ._. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aclaremoslo todo ._.   Aclaremoslo todo ._. I_icon_minitimeDc Maig 05, 2010 9:52 pm

Les coses es diuen abans de fer-se...

Al menys ara has tingut una mica de sensatesa i ho has explicat tot, anem millor.

Amics? I tant! Pero aixo no significa que no siguem enemics, ok? Si alguna cosa ha de quedar clara, es que no t'ho perdonarem facilment, al menys jo. No me sentire feliç hasta que ues guanyi a CW.
Tornar a dalt Ir abajo
https://s4-csf.forocatalan.com
Shoyuta
SemiPro I
SemiPro I
Shoyuta


Nombre de missatges : 90
Fecha de inscripción : 12/01/2010
Edad : 28
Ubicació : Midgar

Aclaremoslo todo ._. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aclaremoslo todo ._.   Aclaremoslo todo ._. I_icon_minitimeDc Maig 05, 2010 9:59 pm

Gisso escrigué:
Les coses es diuen abans de fer-se...

Al menys ara has tingut una mica de sensatesa i ho has explicat tot, anem millor.

Amics? I tant! Pero aixo no significa que no siguem enemics, ok? Si alguna cosa ha de quedar clara, es que no t'ho perdonarem facilment, al menys jo. No me sentire feliç hasta que ues guanyi a CW.

Si una CW t'ajuda a sentir-te millor...

parlare amb els meus per veure qui hi anirà.

De moment et va bé a 4vs4. 5vs5 o 6vs6? (preferiblement millor 6vs6).
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Aclaremoslo todo ._. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aclaremoslo todo ._.   Aclaremoslo todo ._. I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Aclaremoslo todo ._.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
.:Catalonia Special Forces:. :: Altres :: Tema Lliure-
Canviar a: