.:Catalonia Special Forces:.
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

.:Catalonia Special Forces:.

Algun dia la Senyera brillarà al cel de l'S4 League
 
ÍndexPortalÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar Sessió

 

 KR S4: Shiny New Things for you to see!

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
BloodyAugust
Staff
Staff
BloodyAugust


Nombre de missatges : 213
Fecha de inscripción : 10/09/2009
Edad : 33
Ubicació : Tàrraco (còmics xD)

KR S4: Shiny New Things for you to see! Empty
MissatgeAssumpte: KR S4: Shiny New Things for you to see!   KR S4: Shiny New Things for you to see! I_icon_minitimeDt Feb 23, 2010 2:11 pm

Per BloodyAugust:



Ninjas on top of the clouds, falling asteroids and much more.


Hola a tots, aquí us parla BloodyAugust! Per fi el nou patch koreà ha sigut revelat i l'he pogut provar en primera persona, us en faré un petit resum ^^, que comenci l'espectacle!

--------------------------------------------------------------------------------

Next-Gen melee: La Spy Dagger!

Us porto l'última novetat en armes melee: la Spy Dagger! Aquesta nova arma és mortal si s'utilitza correctament (1 HIT kill) i sobretot en combats molt tancats. La Spy Dagger està feta per sorprendre al rival i matar-lo d'un sol cop. A més te la mateixa velocitat que la HandGun, pero només funciona en un rang molt petit i si falles el cop t'afectarà el delay.

KR S4: Shiny New Things for you to see! 0201_03_RESIZED
KR S4: Shiny New Things for you to see! 0201_02_RESIZED
Oi que sembla el semirifle en mode melee? xD

--------------------------------------------------------------------------------

Portant les batalles al cel! Benvinguts a Side-3

Es tracta d'un nou mapa de Touchdown de nom Side-3. I es diu així perque es compon de tres túnels que connecten a un de principal on l'acció està assegurada. Porta les teves batalles als cels i combat als hangars del món de S4 League! Però ves amb compte... la caiguda es gran ò_o

KR S4: Shiny New Things for you to see! 0201_09_RESIZED
KR S4: Shiny New Things for you to see! 0201_05_RESIZED

Aquest mapa sembla molt gran, però creieu-me que no hi ha masses llocs on poder-hi estar de peu xD. Em sembla que es donaràn suicidis múltiples i diverses morts en aquesta pantalla xD. Recorda, vés amb compte... caure aquí pot resultar acabant com el crit de guerra de la película "300"... "THIS IS SPARTA". Jo ho aviso xD

KR S4: Shiny New Things for you to see! 0201_08_RESIZED

--------------------------------------------------------------------------------

Un misteri que ha creuat la galaxia

Una roca misteriosa ha sigut trobada al nucli del servidor de S4 League. El contingut del servidor s'ha digitalitzat i han format una presència viral... atenció!!! Apareix un nou CHASER!!! Es diu "Asda Steriodal" i només el podrà fer servir tot aquell que compri el Asda Steriodal Chaser Doll (el preu es desconegut, de moment xD).

L'efecte especial de l'Asda Steriodal Chaser resulta ser diferent dels altres chasers. Mentre aquests et donen un boost de velocitat de recàrrega, atac o defensa, aquest chaser lo que fa es prescindir d'aquests factors i et dona inmunitat contra els stuns provinents de la PS, CS Revenge i Senty Nell.

KR S4: Shiny New Things for you to see! 0201_13_RESIZED
KR S4: Shiny New Things for you to see! 0201_11_RESIZED


==============================================



==============================================



==============================================

Bé doncs això es tot per avui ^^
Espero que us hagi agradat i us hagi crescut el mono xD

Apa molts petonets! I love you I love you



Gràcies a The S4 Source Reporter Team de www.S4Source.com
Tornar a dalt Ir abajo
CrystalFlame
Pro
Pro
CrystalFlame


Nombre de missatges : 210
Fecha de inscripción : 06/09/2009
Edad : 31
Ubicació : Bar~Cel~Ona jiji

KR S4: Shiny New Things for you to see! Empty
MissatgeAssumpte: Re: KR S4: Shiny New Things for you to see!   KR S4: Shiny New Things for you to see! I_icon_minitimeDt Feb 23, 2010 3:06 pm

com deies, si que mola, si *-* pero em sembla que será matança com dius en el new map, JAAJJAAJAJAJ XDXDXD
Tornar a dalt Ir abajo
darkinvader
Rookie
Rookie
darkinvader


Nombre de missatges : 26
Fecha de inscripción : 25/01/2010
Edad : 27
Ubicació : en terres on no i ha mes que tristesa XD

KR S4: Shiny New Things for you to see! Empty
MissatgeAssumpte: Re: KR S4: Shiny New Things for you to see!   KR S4: Shiny New Things for you to see! I_icon_minitimeDt Feb 23, 2010 8:00 pm

dons pel k veig el nou doll de chaser noi es res de laltre mon hi han miollors

el side tres es una st3 kom diu perode station no te res em sembla un mapa petit... kuan el treguin aki s'auran d'inventar salts per estar mes rapid yam anxor XD
la arma nova es kom un ganivet navalla pro lo dolent esk hi ha millors nomes serveis per a la meva opinio per a invaders y estas am el cul al aire massa estona

Puntuacio XD :

nou doll : 7

Side 3 : 8

Ganivet: 5'5
Tornar a dalt Ir abajo
BloodyAugust
Staff
Staff
BloodyAugust


Nombre de missatges : 213
Fecha de inscripción : 10/09/2009
Edad : 33
Ubicació : Tàrraco (còmics xD)

KR S4: Shiny New Things for you to see! Empty
MissatgeAssumpte: Re: KR S4: Shiny New Things for you to see!   KR S4: Shiny New Things for you to see! I_icon_minitimeDt Feb 23, 2010 9:25 pm

darkinvader escrigué:
dons pel k veig el nou doll de chaser noi es res de laltre mon hi han miollors

el side tres es una st3 kom diu perode station no te res em sembla un mapa petit... kuan el treguin aki s'auran d'inventar salts per estar mes rapid yam anxor XD
la arma nova es kom un ganivet navalla pro lo dolent esk hi ha millors nomes serveis per a la meva opinio per a invaders y estas am el cul al aire massa estona

Puntuacio XD :

nou doll : 7

Side 3 : 8

Ganivet: 5'5
La gràcia de la navalla es que tens la mateixa velocitat que amb la HG
I podràs fer mode gitano xD
Tornar a dalt Ir abajo
RedLeos
Super Rookie
Super Rookie
RedLeos


Nombre de missatges : 58
Fecha de inscripción : 29/01/2010
Edad : 36
Ubicació : BCN

KR S4: Shiny New Things for you to see! Empty
MissatgeAssumpte: Re: KR S4: Shiny New Things for you to see!   KR S4: Shiny New Things for you to see! I_icon_minitimeDc Feb 24, 2010 2:02 pm

BloodyAugust escrigué:
La gràcia de la navalla es que tens la mateixa velocitat que amb la HG
I podràs fer mode gitano xD

Jajajajaja k booooo "mode gitano" casi em pixu

no se si els strikers del clan porteu HG pero ahir la vaig provar i vaig corre com mai en la vida vaig fer 2 td seguits al túnel i 4 mes dasistencia Shocked ( vaig disfrutar com un marrec corrent tant, acostumat a ser defender mai em moc gaire )

la daga mata d'un toc si es fa be... ( cosa que costa) osea invaders am invisible o am bona bona punteria

la nova doll m'agrada ( sobretot el anti stun... Embarassed ) i no es una mariconada com la alice o el grim reaper

el mapa gran.... com e de cobrir tants angles am nomes una sentry heeeeeeeeeeeeeeeee, masses forats ( em caure....) em posaré a la passarel·la am el railgun a traïció Very Happy


Pd. Ya tenim el arcadeeeee weeeeeeeeeeeeeeeeee
Tornar a dalt Ir abajo
Gisso
Admin
Admin
Gisso


Nombre de missatges : 261
Fecha de inscripción : 02/09/2009
Edad : 30

KR S4: Shiny New Things for you to see! Empty
MissatgeAssumpte: Re: KR S4: Shiny New Things for you to see!   KR S4: Shiny New Things for you to see! I_icon_minitimeDc Feb 24, 2010 3:39 pm

Uoooh! Com molaaa!! *_*

Sobretot la navalla, a camvi de la HG... Muahahaha!!
Tornar a dalt Ir abajo
https://s4-csf.forocatalan.com
Contenido patrocinado





KR S4: Shiny New Things for you to see! Empty
MissatgeAssumpte: Re: KR S4: Shiny New Things for you to see!   KR S4: Shiny New Things for you to see! I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
KR S4: Shiny New Things for you to see!
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
.:Catalonia Special Forces:. :: S4 League :: Novetats-
Canviar a: